Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vw transporter T4
  • #1   2. dec 2013 prøv at se på Caravelle.dk

• #3   2. dec 2013 Fedt lige hvad jeg skulle bruge smiley mange tak James B

• #4   2. dec 2013 Køb ikke for nærigt... De er ofte SINDSYGT dyre at holde kørende når de nærmer sig 1/4 mill km, kører fantastisk når de kører, det er desværre bare ikke hver dag smiley

• #5   2. dec 2013 hehe, ja selvfølgelig koster de som de fleste biler en del vedligehold ved 250000 ca. Men blokken er jo mega stærk, det er en solid motor.
    I med en egr blockoff også juster ladetrykket en anelse, evt. chip v. landberg... på sådan en tdi'er så er du godt kørende!
    Hvis du overvejer at købe t5, så køb for guds skyld den med 1.9 tdi. Det andet lyder godt med de 5 cyl. men de er desværre et dyrt bekendtskab!

• #6   2. dec 2013 Mon ikke MB Sprinter ville være et bedre køb,hvis der er tale om en noget bedaget model.Har selv haft gamle hakkebrædder af T4,Transit,2 stk. Sprintere 1 stk ,Jumper, og en huendai h5 (med 100000 på klokken) Til firmabil.og Sprinterne var absolut dem der "aldrig" var problemer med,Wv var det arveste lort..Men nu var det jo ikke lige div.mærker du spurte om,men ville bare lige følge op på Brian S.Indlæget

• #7   2. dec 2013 Min var en 5er

• #8   2. dec 2013 Hmmm...ka´ det no´ oss´ pass´ ???
    Min fars T-4´er med den 5-cyll. motor har kørt 250.000 helt uden motorproblemer og firmaets har kørt 865.000 km nogenlunde problemfrit. (en enkelt turbo)
    I firmaet var det Sprinterne, der gav problemer. ??? smiley
    smiley

• #9   2. dec 2013 Tja hver man sin erfaring og mening

• #11   2. dec 2013 tja vi har i vores fam. har mine forældre haft en multivan t4 tdi, den har kørt 360000 aldrig slået en skid forkert... udover batteriskift, og div. andre sliddele. de har haft den fra ny i 97.
    Selv har jeg erhvervsmæssigt kørt transit tdci 100, udmærket bil, men fejlede en del. Renault traffic dci150 rummelig bil, men sku mere en kurerbil end håndværker vogn. 1 stk, transporter t5 1.9 tdi Kørte rigtig godt, - kørte en 30-32000 i den pr. år over 4 år. Den fik kun alm. service og bremser. Altid læsset hårdt til. Dernæst en t5 2,5 tdi 130 hk. Gik også godt, men den larmer en del. Den havde så div. småfejl, så som problemer med dørene bagi, en utæt vacuumpumpe (blev lavet på garanti)... Men ellers en god bil.
    Privat har jeg selv haft en t4 tdi, hvor turboen og egr-ventil blev skiftet v. 250000, Det skiftede jeg selv også gik den jo som en drøm bagefter smiley

• #12   2. dec 2013 Nu var grunden til at det skulle være en transporter at den næsten føles som en almindelig bil at kører men har pladsen som en fornuftig størrelse kassevogn

• #13   3. dec 2013 min t4 er kurer bil og har kørt 200T og den har nu gået 300T har kostet mig (ud over slid dele) 5000kr til ny knat og hydragliske ventil løftere det var så det på 200000km i en 2,5tdi
    mvh
    jan

Kommentér på:
Vw transporter T4

Annonce