{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.277 visninger | Oprettet:

Så blev man røvet {{forumTopicSubject}}

Godaften/morgen mcg

Havde sku lidt af en uheldig situation her til aften.. Var på vej hjem fra byen og havde købt en pizza som jeg gik og nød, da der pludselig kom en "neger" stormende ind foran mig og hev den ud af hænderne på mig! Jeg reagerede spontant og løb efter vedkommende hvorefter vi tumlede på jorden og lige efter hans kammerat blandede sig kom politiet til stede. Jeg var selvfølgelig oprevet og forklarede politiethvad der var sket.. Til min overraskelse virkede det ikke somom politiet var på min side(de havde selvf nok ikke set da det skete), men de vurderede mig lige så skyldig som gerningsmanden.. Men min forklaring til politiet var nu troværdig og jeg kunne mærke på dem at de troede på mig.. Gerningsmanden sagde så at han nok skulle give mig en ny pizza og jeg svarede at det tog jeg da som en selvfølge at han gjorde! Det havde jeg da ingen grund til ar være taknemmelig overfor... Politiet svarede jamen vil du ha en ny pizza eller hvad? Hvorefter de forlod stedet.. Derefter gik jeg over mod pizzeriaet med gerningsmanden og hans ven og må indrømme at jeg ikke følte mig sikker på hvad der kunne ske.. Han var så flink at give mig en pizza, og grinte af situationen, som han åbenbart tog som en joke, og gjorde nærmest grin med mig og sagde at nu skulle jeg ikke stemme dansk Folkeparti pga. Dette.. Udover det udtalte han at han kunne da godt ha smadret mig mig hvis det var det, og ligeledes han kammerat kom med truende bemærkninger.. Jeg spiste så min pizza inde ved pizzeriaet og tog en taxa hjem... Jeg må sige at jeg føler mi virkelig dårligt behandlet af politiet og overvejer at give dem en klage.. Ville bare lige dele denne situation med jer, og vil meget gerne høre jeres mening omkring det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev man røvet
Kommentér på:
Så blev man røvet

Annonce