1.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

prøveplader (bil) prøveplader (bil)

da mit ophold i udlandet snart slutter har jeg, Tvunget knægten ti at fremskaffe en bil af passende standart til mig.

men nu er jeg pludselig ( sikkert Pga. min høje alder ) blevet i tvivl om det kan lade sig gøre.

knægten skriver tilbage, at han behøver prøveplader, dette mener jeg ikke er noget problem, indtil jeg læser lidt på nettet

http://www.quicknummerplader.dk/proeveplader/.

så ( hvis jeg læser det regtigt ) skal knægten møde op med en fremmed mands registerings atest. for at få udeleværet prøveplader til en bil der står i en andens mands navn.

kom frisk med ider til denne handel.
Ps. knægten kan ikke registrer bilen i mit navn (hvilket jeg mente var det nemmeste)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  prøveplader (bil)
  • #1   17. dec 2013 Øhhhh......forklar mig lige, hvorfor du ikke selv indregistrer din kommende bil ??
    Hvorfor skal prøveplader blandes ind i din bilhandel ??

• #2   17. dec 2013 Hvis det er en dansk bil kan skat give dig klistermærker. I sin tid, to år tilbage, behøvede man ikke original regattest for at få klistermærker for en dansk indreg. bil, kun når de var uden afgift. Så få tilsendt en kopi af regattest og gå klistermærker os skat.

• #3   17. dec 2013 Bombe.
    tak, det skriver jeg lige til ham.

James. B
    kan ikke indregistre den foer den er koebt.
    bilen skal afhentes i kbh. og transpoteres til slagelse omraedet, og der er ikke plader paa der for skal der bruges proeve plader.

• #4   17. dec 2013 Hvorfor køber du ikke bare nogle plader til den i KBH et sted i nærheden af hvor i henter den? Din knægt skal bruge en fuldmagt fra dig med cpr nr og forsikringsselskab, så kan han indregistere den med det samme til dig, mens han henter nummerplade.

• #5   18. dec 2013 Greg Gregorius.
    jeg kommer til DK. den 23-12 og tager ud af landet igen den 26-12. tror ikke der er mange steder der er åben for salg af nummerplader i den periode. smiley

og næste gang jeg kommer hjem er i det ny år, og derfor skulle den der bil gerne være klar ved hjemkomst.

det er desvære blevet et akut problem da min nu værende bil er blevet ødelagt af et par ( ok måske kun en ) lorte spasser tyv-e.

og har ikke mulighed for offentligt transport da jeg bor ude på lars tyndskids mark + et par kilometer. smiley

Men har måske fundet løsningen, knægten køber bilen i hans navn og så kan vi på nettet omregistre den til mig. og ja ja det er nemt havet bare ikke set denne løsning, var lidt i panik nu er det jo den 18-12 nu, så skal bruge en bil om 5 dage smiley

Kommentér på:
prøveplader (bil)

Annonce