3.787 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
lt 35 indrette til motocross ? lt 35 indrette til motocross ?
er der nogen der har et forslag til hvordan man kan indrette en lt35 som skal bruges til motocross bil
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.329
SKAT er sindsygt meget ude med riven, så bygger du en cross bil, på gule plader, er det bare et spørgsmål om tid før de knalder dig hårdt i måsen...
og så ellers den gode gamle smarte hjemmeside..
http://lmgtfy.com/?q=sprinter+LT+Mx+truck
Den virker hver gang, det er en pisse smart hjemmeside..
jun 2013
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 1 Svar: 62
Er det ikke en ide rent faktisk at Google noget der giver et resultat der kan bruges til noget? Ellers går joken lidt i sig selv ikk?
jun 2013
Følger: 24 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 439
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.336
ja man må ikke sove i den det ved jeg skam godt men det har mickey ikke skrevet han havde planer om
aug 2005
At så snart den er indrettet, med noget der MINDER om en plan plade hvor du kan ligge dig på, uanset den kun er 150cm, så får du en advarsel af SKAT.
Har den plads til du kan sætte dig ned ved et bord, så falder hammeren...
Har den oliefyr i, sammen med en ombygning, hvor crosserne står for sig selv.. så dømmer de den til auto-camper...
Tro mig de går i små sko...
Vi er nogen der har været det igennem med dem flere gange, og set når de raider en cross-bane og lign... selv i hverdagen stopper de rask væk en kassevogn, bare fordi der sidder MX reaterede klistermærker på...
Jeg pillede alt ud af min 316Cdi sprinter af samme grund, og købte en 12tons lastbil ombygget til autocamper..
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
Nu har jeg siddet i godt 5min, og grublet over hvad søren en crossbil er og hvor i alverden at man køre cross med dem henne
...Tror jeg bør gå i seng.
Og det er jo self. en bil til at fragte crossere i!
jul 2010
de kan dog kræve noget af en ombygning det var bare et forslag
men fandens fed sxv du har dig
aug 2005
En campingvogn er født med indretning, der vil koste 150.000kr at lave i en sprinter/LT...
Ingen kan forbyde dig at indrette en campingvogn, så den kan køre med MC.. og så må du trække den efter enhver bil. (måske stor bil)
Og min sprinter kostede mig 25000kr om året bare i forsikring og vægtafgift og småting... uden at have kørt en Kilometer...og så har vi slet ikke snakket afskrivninger endnu..
De 25000kr ligger jeg dem oven i budgettet til konebil, så kunne hun pludseligt køre BWW X5 på hvide skilte, og den må altså trække noget af en campingvogn...
Så jeg har købt en stor campingvogn, rykket sædegruppen ud oppe foran, og lavet værksted... der kan så stå 2 RR maskiner, og der er sat væg ind, så lugten af værksted aldrig kommer ind i beboelsen..
Og skat kan rende mig noget så langt nu, bilen der trækker den er på hvide skilte, og de kan ikke forbyde mig at byge min campingvogn om til halv trailer...
Mht. SXV, så er den forlængst væk.. har sku haft nogle der var en del federe siden
Pisse fede maskiner, men kører man race på dem, så koster det altså lidt knaster...
jul 2010
lt 35 indrette til motocross ?