1.007 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Der er plusgrader, rene veje, men ingen MC… Der er plusgrader, rene veje, men ingen MC…

Hvad gør man så, når man skal have en god lørdag??

Jeg havde egentlig kun to ting jeg skulle i dag: hente junior og købe noget værktøj så han kunne lave sin knallert, og så til koncert med to gamle danske syrebands i aften. Jeg havde sat vækkeuret til 8.15, så der kunne dyrkes lid småsex, inden jeg skulle op. Jeg hørte vækkeuret og vågnede igen 9.50 – PIS!

Nå – op og i kludene og afgang til Brønshøj for at hente møgerten og købe værktøj. Det blev klaret og så kørte vi op til Beerpiece hvor han fik lavet sine sager. En kop negersved, og jeg kørte ham hjem igen og tog tilbage. Her fik jeg et hurtigt bad og det vi ikke nåede i morges:-). Jeg nåede over i købet at snuppe et kvarters lur efter en herlig omgang post coital n….nusning – yes!

Så var det ellers op igen, klude på og afgang til Scarpettas på Islands Brygge, en femretters menu og et par glas god vin til. Derefter afgang til DR’s nye koncerthus, hvor vi hørte en god halvanden time med ”Burning Red Ivanhoe”, en pause med kaffe og en bajer, og så en times tid med ”Young Flowers” (Oppe i træet …langt, langt væk). Nu er vi hjemme igen – rødvin, og Bailys. Det kunne godt være værre:-).

Film på det licensbetalte TV!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der er plusgrader, rene veje, men ingen MC…
Kommentér på:
Der er plusgrader, rene veje, men ingen MC…

Annonce