1.227 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Trædecykel Trædecykel

Hej venner

Nej, jeg er ikke ved at blive syg, og skal ej heller sælge min ged.

Men skal til at bevæge mig lidt. - Derfor har jeg meldt mig ind på trædecykelgalleriet.dk hvor jeg netop har smidt nedenstående op, - og da jeg tænker at der nok er en enkelt eller to herinde, der også har forstand på cykler uden motor, - vil jeg lige se om jeg kan få en brugbar mening med herfra..

Møs..
-------------

Hejsa

Helt grøn på dette område.

Håber der ved siden af arbejde, børn, motorcykel og hvad der ellers skal passes, kunne blive tid til at motionere lidt på cykel.

Jeg har derfor siddet og kigget lidt rundt, og forsøgt at finde noget til rimelige penge. Vil ikke smide for meget efter det endnu, da jeg ikke ved hvor meget jeg får brugt en cykel.

Jeg skal primært være på asfalt, men vil også gerne på grus og skov engang imellem. Vil tro det kunne blive 70/30 - 30 i skov.

Er stødt på denne, - TREK 3900 fra 2013. Hvad mener I om sådan en til en nybegynder?

Er klar over at de fleste af jer sikkert vil foretrække hydrauliske bremser ligeså snart der er tale om MTB til skovbrug, - men så kan jeg jo blive ved i fht opgraderinger.

Har kigget brugtmarkedet, da jeg er klar over, at jeg muligvis kommer længere for mine penge der, - men synes ikke rigtig at kunne finde noget.

Go eller no go?

http://www.cykelshoppen.dk/order?ipa=4350

Mvh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trædecykel
Kommentér på:
Trædecykel

Annonce