Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp jinlun i udfordring
  • #1   28. jul 2006 Hvorfor stemmer man på kineseren? Den er standard, ikke nær så flot (come on, der er der ingen der kan synes?) og den er en kineser! Jeg forstår det ikke!

• #2   28. jul 2006 En Harley kan sammenlignes med verdens største lastbil, hvor der så kun er placeret 2 hjul på. Man kan ikke styre den. Men at den kinøjser får over 11% er der da ingen sammenhæng i.

• #3   28. jul 2006 Min religion forbyder mig at stemme på kinesiske motorcykler. Beklager..

• #4   28. jul 2006 I en sådan udfordring skal man vel dømme ud fra hvilken motorcykel der er den "bedste". Men eftersom man ikke kan dømme deres køreegenskaber osv. må man vel dømme efter udseendet? Og dér kan en standard kineser aldrig hamle op med en custom Harley. Ever. Og Brian L: Er kineseren mere driftsikker? De, jeg kender, der ejer en kineser har haft problemer med at motoren dør efter 5000 km, gearkassen mister gear og at de simpelthen falder fra hinanden.
    Den pågældende Harley er fra 1948 og kører stadig. Dét, er driftsikkerhed.

• #5   28. jul 2006 Hehe... det er sku da godt gået ... og TOTAL respekt at en kineser kan give 7%!

• #6   28. jul 2006 Min nabos harley kørte 50.000 uden større vedligehold?
    Selvfølgelig skal de være her, der er sikkert også fine maskiner iblandt. MEN! En så lækker Harley som Lars' burde jo vinde 100% mod en sådan udfordrer. smiley

Men disse udfordringer er sjældent særlig logiske.

• #7   28. jul 2006 Søren, husk lige at trailer kilometer og fragt med Falck autohjælp ikke tæller med smiley

• #8   28. jul 2006 Brian, Harley'er er som kvinder:
    Det er ikke meningen at de skal være brugbare, holdbare eller noget andet. De skal være noget man kan bruge timer på at pille ved, de skal være sjove at køre på, men behøver ikke være særlig hurtige. Det vigtigste er, at de ser pæne ud og altid er klar til en tur

• Poul  F
    Poul F Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 MC-er: 4 Svar: 5
    #9   28. jul 2006 ja der kan man bare se, finder den beste bedømte HD og udfordre den...
    får medvind fra HD´s ejer, det er sku humor *g*

• #10   28. jul 2006 Stemte oxo på kinøjseren men mest for sjov...
    Ville jo nok hellere have Hareleyen end 50 Jinlun.
    Sjov tanke en til hver uge og så 2 ugers ferie.
    Min kinøjser har over 27000 på klokken så de kan da godt holde nogen af dem...den prutter bare stadig stille og roligt derud af med max 110.
    At den så ikke kan bremse og sikkert aldrig har kunnet det er en anden historie.
    Jeg vil vove at påstå at hvis man har kortet og køber en EUknallert istedet for en kineser er man fandme blæst.....
    Kineserne er sq der hvor Japserne var i 60erne....
    Hvis vi ikke tar os sammen kører Rossis søn og Co
    Geely, Zonscheng og Jinlun om 20 år.
    En del indmad i en italiensk eller Japansk mc produceres allerede i Kinamandens land.

• #12   29. jul 2006 Har i nogensinde set finishen og mangel på samme på de kina motorcykler. Men ok de er billige og man får vel det man betaler for .... Harly er af en helt helt anden kvalitet. Mvh PeterS

Kommentér på:
hjælp jinlun i udfordring

Annonce