Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go pro fra usa
  • #1   3. mar 2014 Du skal nok ud og poste penge efter en oplader, med mindre du kan lade det via usb på din pc eller lign.

• #2   3. mar 2014 De har lige kørt tilbud i Bilka på GoPro 3. Det koster omkring 2000kr.

• #3   3. mar 2014 I Danmark har du iht. købeloven 2 års garanti. En ikke uvæsentlig forskel.
    Mvh. Bo

• #4   3. mar 2014 Husk du får købt den store model (Black) smiley

• #5   3. mar 2014 Hvis du skal have den nyeste hero 3+ black edition så skal du i hvert fald punge mere ud selv hvis du køber den i USA. For 200 $ tror jeg måske du kan være heldig at finde den gamle black editon. Mit råd er enten køb den herhjemme eller tjek ebay efter en gopro hero 3+ BE i England.

• #6   3. mar 2014 Da jeg var i USA sidste år, købte jeg et GoPro Hero 3+ black edition.
    Der var sparet ca. 1200,- i forhold til herhjemme, så ja det kan så absolut betale sig at købe i USA.
    Alt ekstraudstyr er ca. halv pris, så jo mere du køber, jo større er besparelsen smiley
    Jeg købte feks. et ekstra batteri, det kostede 100,- kr.
    32 gb. SDHC kort var langt under halv pris i forhold til herhjemme.

• #7   3. mar 2014 Hvis det er White edition så er det dyrere end fra eBay uk.
    Silver så er det ok
    Black så er det et røverkøb

• #9   3. mar 2014 Køb for satan. det bliver ikke billigere end i USA.
    Fuk garanti, du spare en dynge hundredelapper og får et black+ i stedet for de usle white man kan få i Bilkassen og lign.

Den i Fona er IKKE en + smiley

• #10   3. mar 2014 Kan også få black for 330$ og black hero3+ for 400$
    Ved ikk om det plus har noget at sige?

• #11   3. mar 2014 Hvad er forskellen på
    White
    Silver
    Black

• #12   3. mar 2014 (link fjernet)

• #14   3. mar 2014 Nix Henrik. Det er udelukkende et spørgsmål om man er typen der går ned på udstyr, eller man er en af dem der rider på toppen af bølgen og ikke køre med kneesliders for sjov smiley

• #16   3. mar 2014 Kan det nyeste ikke snakke med det vi har, Så er det vi har jo noget gammelt lort der skal udskiftes !! Sådan er reglerne smiley

• #17   3. mar 2014 + er bare 4k kvalitet og ikke andet? Så er det nemli ikke nødvendigt for mig smiley
    Men hvad er forskellen på
    White
    Silver
    Black?
    Går udfra det ikke bare er farven med så stor pris forskel smiley

• #18   3. mar 2014 Hvis du trykkede på det link Per satte ind kl 13,18 ville du kunne læse dig frem til alt du har brug for...

• #20   4. mar 2014 Der er større forskel på + og de gamle modeller end prisen antyder.

Markant bedre i mørke
    Markant bedre wifi
    Markant bedre batteril
    Markant bedre housing
    Og superview kan slås til
    Samt lavere vægt

Sammenhold specs og priser.

Jeg skal ikke fremvise mine optagelser på et kæmpe lærred, men regner primært med at mine optagelser bliver streamet.
    Derfor "nøjes" jeg med et +silver.

Et ikke + silver skulle koste under 60% af hvad et +silver koster før jeg ville købe det.

Hvis Black kun kostede 30% mere end silver havde jeg købt det bare for at få den ekstra detaljerigdom med 1280i60fps.

Men som sagt.. Laptops, tablets og lignende af kaliber under et moderne smarttv kan ikke fuldt vise det Black kan fange.. Dog er billedkvaliteten altid en smule bedre med Black pga den bedre linse og sensor.
    Dog ikke så meget at jeg vil forøge mit kamerabudget med 40% smiley

Kommentér på:
Go pro fra usa

Annonce