{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
992 visninger | Oprettet:

fik lige lavet service igår.. {{forumTopicSubject}}

Så fik den gamle honda cx et service i går.. havde en kammerat ovre i mens.. prøv lige og spørg om han blev misundelig.. ( han køre selv kawasaki zxr900) olie proppen på cxeren sidder foran, lige til at nå, så "plop" af med olie, filteret er lige oven over "plop" af med filter.. i med det nye, på med olie, luftfilteret sidder så man ik ska bruge værktøj, så "swif" af med det gamle, på med det nye.. efter en time og godt med kaffe og kiggen på nettet for sjov, jaaaaa, så var det overstået... han brugte så vinteren på at få aaaaaaallle skruerne ud af kåben, aaaaaaf med div bøjler og halløj for at komme til motoren, og efter sååååååååååååååååååå lang tid så endelig på med alt det nye og såååååååååååå skrue sammen igen.... puha, godt jeg har en vel gennemtænkt og vel konstrueret gammel 80ér cykel.. men så gik der jo tid med det.. ha ha ha
kan godt være hans er uhyggeligt meget hurtigere på vejen... men hvis vi liiiige skal lave servie først, så tror jeg at jeg har fået et godt forspring først..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fik lige lavet service igår..
  • #1   3. mar 2014 Det bliver endnu sjovere når du viser ham hvor hurtigt de tager at stille ventiler på den.
    På min gamle CX'er kunne jeg skifte olie, filtre, tændrør og justere ventiler og knastkæde på 30min.


  • #2   3. mar 2014 uh ja, jeg skal lære det med knastkæden.. kan ikke helt forstå det der med skruen maks 2 omgange ud osv... har prøvet at se film på you tube, men der banker de på dem med træklodser og alt muligt.. og af en eller anden grund tror jeg altså ikke det er det der var tænkt fra starten af... og så har jeg det typisk bedst med at have set det gjort først.. så hænger det på en måde bedre fast..

  • #3   3. mar 2014 Og endnu sjovere når i til sommer render ind i en byge regn, en masse insekter, osv, når han trykker sig i læ, mens DU synger " Im singing in the rain".

    Det er jo som at sætte en motor renovering mellem din, og en puch maxi, puch maxi vinder, men der er nok lidt flere fordele ved at have en som din, når man skal over 30 km/t.
    Er super glad for at jeg skal skrue en masse skruer ud, fordi jeg har valgt en mc med kåbe smiley

    God vind Kenneth.
    T


  • #4   3. mar 2014 det var såmen ikke ment som ad´er med kåbemaskiner smiley
    blot en lille fortælling om at der er en himmel til forskel fra maskine til maskine.. og han var meget positivt overrasket over at det var så nemt på den gamle cxér :-)..
    jeg blev næsten selv helt ked af det faktisk.. hva fanden skal jeg nu lave indtil vejret bliver godt?? så skal jeg jo bare side og holde i hånd med fruen


  • #5   3. mar 2014 Hvorfor kan vi ikke se din Honda herinde på galleriet? smiley

  • #6   3. mar 2014 Det er fordi den ikke er oprettet endnu. Men når vejret bliver fint og den er pudset , så kommer den ind.. Der skal jo laves nogle pæne billeder først :)..
    Fik den først aller sidst på sasonen sidste år.


Kommentér på:
fik lige lavet service igår..

Annonce