{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så lad da vær !
  • #1   8. mar 2014 modtaget smiley

• #2   8. mar 2014 Jeg skal nok lade vær

• #3   8. mar 2014 ville ellers en smut tur til Aarhus i morgen, og nyde det super gode vejr, køre en tur til stranden i stedet for, smiley ska ikke forstyrre dig, he he .. på med vanten, og få den færdig, gi gas.. og go sommer.. mvh hc smiley

• #4   8. mar 2014 Så gå da ud og skru istedet for at sidde og glo herinde det bliver den jo ikke færdig af smiley

• #5   8. mar 2014 Jeg har det på samme måde, men muligvis endnu værre. Min egen nye SR500 fra Tyskland står bare og venter på vurdering af afgift fra skat. Velfungerende lækker motorcykler, som bare mangler at en eller anden blegfed funktionær på et kontor giver min maskines papirer et "GODKENDT" stempel...

Men har lige fået baghjulslejer til min lille XT, som har plader på. Så i morgen skal det samles og så kan jeg da forhåbentligt vinke til nogle af jer på vejen.

Men først skal jeg lige se det mildest talt smertefuldt elendige Melody Gran Prix...

• #7   9. mar 2014 per er i samme situation, delene skulle dog lande her i næste uge håber jeg inderligt for før går mekanikeren ikke i gang med motore, og nu har jeg nok de sidste 3 weekender fået til at gå med næsten ingen ting for stellet er klar til at få motoren påmonteret igen, men jeg fik da ½ times tid til at gå i går aftes med at udlufte forbremsesystemet

• #8   9. mar 2014 uhha det har været en dejlig køre dag i dag, det var sku helt sommer. men folk i bil, de køre som de blinde slås, gi gas.. og go for sommer.. mvh hc

Kommentér på:
Så lad da vær !

Annonce