{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Uheld i Ishøj {{forumTopicSubject}}

Hey gutter

Villie lige høre om der er nogen som kender ejeren eller ham som prøvekørte denne ude i Ishøj industri igår ved formiddag/ eftermiddag, og kom ud for en ulykke.. smiley

og er nysgerrig om hvordan manden har det, for det så ikke godt ud.
og ligeledes min kammerat som var vidne til ulykken vil også høre om manden er ok.

Cyklen er rimelig speciel, og der er nogle opgraderinger. som event ejer eller andre kender.

På forhånd tak.

ps. det er kun af interesse om hvordan manden klarer det, at jeg poster.

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uheld i Ishøj
  • #1   8. mar 2014 Ring evt til nærmeste hospital, hvis det var alvorligt må han være blevet kørt dertil. Og så mange mc ulykker kan der endnu ikke være sket, at det skulle være svært for dem at finde frem til ham.

• #2   8. mar 2014 Kender ikke manden, og vil ikke gå videre med det, og da den er oprettet herinde, kunne det godt være at nogen kendte ham, for de stod nogle stykker omkring cyklen kort inden det skete, samt aner ikke om det var ham eller en event køber, som har prøvekørt.

• #3   8. mar 2014 Hvis han er svært tilskadekommet eller omkommet kommer det i pressen.

Men to brækkede ankler og et knust pelvis har da også sin ret selvom ingen medier gider skrive om det smiley

Det blev ikke dækket da jeg selv fik knust foden mellem min mc og en lygtepæl efter jeg blev påkørt. Så der kan sagtens være personskade og flere involverede uden nogen trykker noget.

• #4   8. mar 2014 Hvorfor går folk op i ulykke.

• #5   8. mar 2014 Går ikke op i ulykke, vil bare gerne vide om manden kommer igennem, for det skulle være volsomt det som er sket, bare om der er den mindste chance for at han klarer det udfra det der er sket.

• #6   9. mar 2014 Ok, men hvorfor går og bryde sin hjerne med det, så kan man ikke andet.

Ulykker sker.

• #7   9. mar 2014 Fordi, man er sgu alligevel bekymret om manden. og ja ulykker sker, ingen tvivl om det, men nu er det bare "tættere" på en, end bare noget som er i nyhederne.

• #8   18. mar 2014 tætter på en ????.

Bare forbi han køre MC...

Kommentér på:
Uheld i Ishøj

Annonce