374 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Endelig hjemme fra ferie... Endelig hjemme fra ferie...

Så er jeg kommet hjem fra ferien i holland... Jubii.... Så skal der køres..........
Men men men min lille skat har været på "freie" hos min far så hun ikke skulle være alene hjemme. Så var han ude og kører igår.... Og hvad sker der??? Kæden springer.... smiley og jeg skulle have kørt til skagen i morgen... et bliver der ikkee noget af... smiley

Men jeg køre der op på søndag... men træls aligevel.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig hjemme fra ferie...
  • #1   29. jul 2006 Kæden springer? :S
    Måske du skulle tjekke om din kæde plejer at være lidt for stram, eller var den bare slidt?
    Håber ikke der skete noget med din far?

Og hvad med cyklen? En sprunget kæde kan meget vel smadrer en HEL DEL!

• #2   29. jul 2006 Jeg tror bare at kæden var for gammel... det er ca 1 månede siden at den blev gjort ren... der skete ikke noget med ham... der var heldigvis kun nogle små skader.. men det der gik i stykker har jeg fra den gammle motor ... heldigvis....

• #3   29. jul 2006 Vil da sige det næsten var mere heldigt det skete der, end når du var nået halvvejs til skagen smiley
    Men træls er det, men det er bare at få fat i en ny frisk kæde og så ud på vejene igen smiley

• #4   29. jul 2006 Kenneth Ja det kan man jo godt sige at det var... og så ligger det jo også sådan at min far køre ikke så kontant som mig det var nemlig lige ud af en rundkøresel. Så det var jo også heldig ( Han kørte kun 30 havde nok selv kørt en del mere).....

Kommentér på:
Endelig hjemme fra ferie...

Annonce