839 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Race-gave til manden i bil! Race-gave til manden i bil!

Hej drenge.

Min mand har fødselsdag i midten af april og han ELSKER hurtige biler.
Der er jo de forskellige oplevelsesgaver.dk osv, hvor man kan booke en prøvetur i en luksusbil, men jeg vil gerne have, at det foregår PÅ hans fødselsdag og der ser bare ikke ud til at kunne lade sig gøre, da der allerede er fastlagte dage.

Er der nogen, som ved hvor og hvordan man ellers kan finde sådan en bil og give ham en tur i? Han skulle gerne selv prøve at køre i den - altså han skal ikke bare være co-driver.

Måske findes der en klub for folk med sådan nogle biler, som man kan kontakte og spørge om en af deres medlemmer vil tjene lidt penge?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Race-gave til manden i bil!
  • #1   16. mar 2014 Fed gave helt sikkert.. tror bare ikke der er mange privat ejet biler man vil låne ud til andre he he:)

• #2   16. mar 2014 Det er ingen problem.. Bare man ikke fregner med at man får penge tilbage på en 5000 seddel smiley

• #3   16. mar 2014 nu ved jeg ikke hvad du,i , tænker, når i siger fed bil,

jeg har en fiat punto 1,2 fra år 2000 .
    som måske, jeg sagde måske, godt kan lejes , hvis jeg selv kan være med når han køre en tur. og køre den pænt .

har han køre kort og kan han køre bil uden at ødelægge noget, og har i en lukket privat bane, det er nogle krav fra mig, hvis det overhoved skal komme på tale, skriv hvis i kan opfylde de krav og er intresseret .

ps.
    den køre på shell v pover .
    mvh

• #4   16. mar 2014 Giv Padborg Park et kald, de kan sikkert sætte et eller andet sammen til dig......her kan man køre selv og få den fulde oplevelse......

http://padborgpark.dk/produkter/kor-selv/

Her er deres egen tekst:

Kør Race – bliv racerkører
    Kør race på Padborg Park. Vi har et stort udvalg af biler som du kan prøve kræfter med. Efter grundig instruktion bliver du racerkører for en dag og får muligheden for at få adrenalin i blodet som aldrig før.

• #5   16. mar 2014 Jeg fik sådan en tur, hvor jeg selv kørte i et kvarter i en Lamborghini Gallardo. Fed bil, men jeg var generelt skuffet. Jeg vil meget hellere have en tur på en bane i en lille "racerbil" feks en Clio eller lignende..

• #6   16. mar 2014 Kan se, at de har 30 min race i en Porsche til 1700 kr. Det tror jeg bliver dét!

Det lyder altså heller ikke ret fedt med 15 min i en Lamborghini. Og kan se at de de fleste steder er på landevej.

På Padborg kan han give alt det gas han vil og så kan vi passende køre videre til Reberbahn i Hamborg smiley

• #7   16. mar 2014 Haha, ja afslutning i Reberbahn smiley

• #8   16. mar 2014 Ha! Ja, det var nu for at få en kæp i øret - ikke fordi han skulle fjolle rundt med de damer dernede.. smiley

• #9   16. mar 2014 Busa jeg fylder rund her senere på året, måske jeg skulle gi fruen et praj om Puntoen. Den er helt sikkert på ønskeseddelen.

• #10   16. mar 2014 Reberbahn er da pisse sjov. Vi er en flok der tar dened hvert år til Hamburg harleydays og gir den gas. Kanon gave Thilde

Kommentér på:
Race-gave til manden i bil!

Annonce