{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

stavanger til Bø {{forumTopicSubject}}

jeg skal på mc tur til Bø sidst i maj og planligger at sejle til Stavanger og køre over Telemarken til træf i Bø og forsætte til Larvik hjem . spørsmåler er hvad skal jeg se på turen udover prædkestolen stolen og stavkirken og hvor lang tid er passene at sætte af til turen , jeg beregner c 2 dage og gode pauser
hører gerne da jeg i gamle dage mest var omkring Ålesund vedr. arbejde og ikke før har værer i Telemarken smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stavanger til Bø
  • #1   18. apr 2014 Håber da du skriver om turen, den lyder spændende, jeg er selv i Norge det halve af tiden, men har aldrig kørt rundt der oppe.

• #2   19. apr 2014 Jeg har faktiske været på mc tur i Norge 2 gange før sammen med nogle af gutterner i Classisk Suzuki klub når vi har været inviteret af den Norske afd. der har vi så altid været 5-8 stykker sammen med denne gaang skal det være solo , jeg haved håbet på at min datter kunne have fuldt med men pga eksamens afsluttning kan hun desvære ikke , , jeg har tiderliger arbejdet i Ålesund men det er en del længerer oppe og der havde vi bil til rådighed men ikke rigtig fritid da vi kun holdt fri om søndagen , glæder mig meget og skal nok skrive og tage billeder ov vidio med det nye indkøbte GOpro kamera

Kommentér på:
stavanger til Bø

Annonce