Problem med ZX10R Problem med ZX10R
Min Kawasaki zx10r begyndte at sige underligt tidligere , som at den tabte pusten, jeg tjekkede og ikke rigtigt noget at se, prøvede igen og afbrød kørsel for at standse og kigge ved forrørene når den fik lidt rulle, og så fossede benzinen ud ved eller ovenover forrør , men lignede det kom fra det ene forrør , er 98 % sikker.
Har nu brugt en krig på at komme ned til tændrør , Iridium, ser fint ud og der er gnist, kompressionsmåling er lige blevet foretaget og var fint fint ? Tænker så er det en DYSE der kan være åben så det er derfor benzinen fosser ud ved forrør ? nøjjjjj hvor er det bare noget møg lige nu efter en lang taxatur
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
sep 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 94
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Du ramte vist lige ind i den del af MCG, hvor højden til loftet er til at overse. Det er ikke alle, der er lige overbærende overfor de fodfejl vi alle kan begå herinde.
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit MC problem.
Men jeg kan fortælle dig, at du enten kan vælge at slette tråden og oprette en ny tråd med samme udmærkede beskrivende oplæg og så en overskrift, som beskriver problemet kort. Eller du kan rette henvendelse til en af HjælpeAdmins og bede dem ændre overskriften for dig. Jeg ville gøre det første.
Du finder HA'erne her: http://www.motorcykelgalleri.dk/hjaelpe-administratorer
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.454
men som en hjælp.
for dem der kan hjælpe ham med sådan et problem, gider ikke åbne og glo på en tråd hvor der stå hjælp.
hvilket kan give god mening .
mvh
sep 2006
Jeg lader den stå og så kunne det jo være at en venlig sjæl herpå sitet har samme tilgang til tingene som dig og mig og har en ide og et guldkorn om hvad min problemstilling med mc kan være ? Men jeg er da frygtelig ked at at jeg sådan kommer trampende ind med str 47 og så tillader mig at poste i forkert forum eller ikke skrive den rette overskrift, ja der da for galt men jeg ænser det tilsyneladende ikke
sep 2006
sep 2006
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Sikker på det ikke er en toppakning der er smuttet ??
sep 2006
Nope, Det kan jeg slet ikke forestille mig......Den har for nuværende kørt km 15.200 og står stadig som hysterisk velholdt så det mest sandsynlige må være noget dyse der er åbent og ikke lukker ? Har lige hentet cbr 1000 frem så jeg igen er kørende , men for fanden da en lorteleg med sådan en færge når nu man har vænnet sig til et lille stramt sukkerben
sep 2006
sep 2006
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 510
Problem med ZX10R