1.838 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Problem med ZX10R Problem med ZX10R

Min Kawasaki zx10r begyndte at sige underligt tidligere , som at den tabte pusten, jeg tjekkede og ikke rigtigt noget at se, prøvede igen og afbrød kørsel for at standse og kigge ved forrørene når den fik lidt rulle, og så fossede benzinen ud ved eller ovenover forrør , men lignede det kom fra det ene forrør , er 98 % sikker.

Har nu brugt en krig på at komme ned til tændrør , Iridium, ser fint ud og der er gnist, kompressionsmåling er lige blevet foretaget og var fint fint ? Tænker så er det en DYSE der kan være åben så det er derfor benzinen fosser ud ved forrør ? nøjjjjj hvor er det bare noget møg lige nu efter en lang taxatur smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problem med ZX10R
  • #1   19. maj 2014 Hjælp dig selv smiley >:( smiley og lav en ordentlig overskrift !!!

• #2   19. maj 2014 Jamen tak for dine ord, det er da dejligt med sådan et skarpt hovede der lige kigger frem der smiley Så kan du måske fortælle mig hvordan jeg får det redigeret i overskrift så det passer herren, for jeg kan ikke se hvor jeg kan redigere andet end slet ?

• #3   19. maj 2014 Hej DonPaw

Du ramte vist lige ind i den del af MCG, hvor højden til loftet er til at overse. Det er ikke alle, der er lige overbærende overfor de fodfejl vi alle kan begå herinde.

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit MC problem.

Men jeg kan fortælle dig, at du enten kan vælge at slette tråden og oprette en ny tråd med samme udmærkede beskrivende oplæg og så en overskrift, som beskriver problemet kort. Eller du kan rette henvendelse til en af HjælpeAdmins og bede dem ændre overskriften for dig. Jeg ville gøre det første.

Du finder HA'erne her: http://www.motorcykelgalleri.dk/hjaelpe-administratorer

smiley

• #4   19. maj 2014 nu skal det så ikke tages som et surt indlæg det brian skriven.

men som en hjælp.

for dem der kan hjælpe ham med sådan et problem, gider ikke åbne og glo på en tråd hvor der stå hjælp.

hvilket kan give god mening .

mvh

• #6   19. maj 2014 Hej JH , jeg bukker ,nejer og takker for dine ord smiley

Jeg lader den stå og så kunne det jo være at en venlig sjæl herpå sitet har samme tilgang til tingene som dig og mig og har en ide og et guldkorn om hvad min problemstilling med mc kan være ? Men jeg er da frygtelig ked at at jeg sådan kommer trampende ind med str 47 og så tillader mig at poste i forkert forum eller ikke skrive den rette overskrift, ja der da for galt men jeg ænser det tilsyneladende ikke smiley God aften til dig JH smiley

• #7   19. maj 2014 Hej Johan , det skal jeg gerne gøre, jeg gav op for lidt siden og har nu fået den liftet på værksted , og håber jeg er klogere på problemet torsdag og kan skrive lidt info her omkring hvilken fejl og hvorfor , men et stille øv og et suk herfra smiley

• #8   21. maj 2014 Imens jeg afventer en fagmand tænker jeg om det kan være en Dyse der ikke lukker til eller om det kan være power commander der laver problemer da det kun fosser ud når der bliver gasset op ? smiley En rigtig skøn dag til alle jer der ikke er på Ignorer Funktion smiley

• #9   21. maj 2014 Det undre mig at der kommer bensin ud ved forrøret. Det burde være tæt,uforbrændt bens burde ende med at rende ud af udstødning....
    Sikker på det ikke er en toppakning der er smuttet ??

• #10   21. maj 2014 Hejsa Brian !

Nope, Det kan jeg slet ikke forestille mig......Den har for nuværende kørt km 15.200 og står stadig som hysterisk velholdt så det mest sandsynlige må være noget dyse der er åbent og ikke lukker ? Har lige hentet cbr 1000 frem så jeg igen er kørende , men for fanden da en lorteleg med sådan en færge når nu man har vænnet sig til et lille stramt sukkerben smiley

• #11   28. maj 2014 Nå.... Det er noget rigtig skidt.... Havde troet at værkstedet ville ringe idag og sige yes din mc er fikset, men nej....Havde ellers lovet at komme med kold rigtig champagne hvis og såfremt,Kontaktet ågesen med de har først tid fra d.18 juni, så håber når jeg kommer med stort fejeblad på mandag at stevens mc har tid og kan tage vel imod så jeg ikke meget længere skal være nede på udstyr smiley

• #13   28. maj 2014 Jeg skal ikke ikke brokke mig..... er ydmyg med hovedet dukket og trækker vejret forsigtigt..... smiley men var kortluntet igår og lige ved at lægge 95 spir for en fin hayabusa........cash, men må lige med små vingeslag indtil den er fikset eller det næste anfald af momentan sindsyge i gerningsøjeblikket, så bliver det sku med cbr , Ninja og en Hayabusa smiley Det er sku frygteligt at være nede på udstyr ,nøjj det føles forfærdeligt smiley

• #15   28. maj 2014 Hvilken model ?

Kommentér på:
Problem med ZX10R

Annonce