577 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Bjælkehytte fra byggemarked? Bjælkehytte fra byggemarked?
Hej Bg.
Har købt mig en kolonihave, hvor jeg skal have sat et nyt hus op. Det skal ikke være stort. Bare til en sofa, seng, bord og en brændeovn. Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal bygge det fra bunden selv, eller tage ud i byggemarkedet og købe en af de hytter i samlesæt til en 10-15000. Har regnet på det, og man får selvfølgelig mere for pengene hvis man selv bygger det. Dog ville det være nemmere og med mindre spild hvis man købte samlesættet.
Hvad er jeres mening, og har i erfaring med de samlesæt, er det okay kvalitet?
På forhånd tak , mvh.
0 synes godt om
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
Svært at svare på, men som regel omhandler det jo i sidste ende om din egen vej at gå, og smag. Hvis du er den dovne typen, eller bare lidt frihed og vil have huset på plads hurtigt, uden alt for meget tam tam, tja så køber du bare skidtet. Der emod, hvis du nu har lidt tid at give huset, byg fra grunden, skabe det som du selv gerne vil have, og som altid når man bygger selv kommer det jo lidt impulsive ideer , det får man ikke når man køber færdigt.
Held og lykke med projektet! Smid gerne nogen bilder op og fortæl lidt hvilken vej du valgt at gå, god sommer..
mvh
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.423
nov 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 654
Bjælkehytte fra byggemarked?