577 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Bjælkehytte fra byggemarked? Bjælkehytte fra byggemarked?

Hej Bg.

Har købt mig en kolonihave, hvor jeg skal have sat et nyt hus op. Det skal ikke være stort. Bare til en sofa, seng, bord og en brændeovn. Men jeg kan ikke finde ud af om jeg skal bygge det fra bunden selv, eller tage ud i byggemarkedet og købe en af de hytter i samlesæt til en 10-15000. Har regnet på det, og man får selvfølgelig mere for pengene hvis man selv bygger det. Dog ville det være nemmere og med mindre spild hvis man købte samlesættet.

Hvad er jeres mening, og har i erfaring med de samlesæt, er det okay kvalitet?

På forhånd tak , mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.
  • Fjerne mini-vaskemaskine under køkkenbord. 840 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Hjælp til at samle Ikea skab og hænge lamper og andre ting op - fra kl 15,00 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bjælkehytte fra byggemarked?
  • #1   22. maj 2014 Hej Johannes,

Svært at svare på, men som regel omhandler det jo i sidste ende om din egen vej at gå, og smag. Hvis du er den dovne typen, eller bare lidt frihed og vil have huset på plads hurtigt, uden alt for meget tam tam, tja så køber du bare skidtet. Der emod, hvis du nu har lidt tid at give huset, byg fra grunden, skabe det som du selv gerne vil have, og som altid når man bygger selv kommer det jo lidt impulsive ideer , det får man ikke når man køber færdigt.

Held og lykke med projektet! Smid gerne nogen bilder op og fortæl lidt hvilken vej du valgt at gå, god sommer..

mvh

• #2   22. maj 2014 Alternativt kunne du købe et samlesæt fra start af og få det færdigt relativt hurtigt. Herefter kan du jo udvide eller bygge om som du lyster og har tid til over det næste stykke tid uden at skulle have stress over at få det færdigt så det kan bruges smiley

• #3   22. maj 2014 Det kommer vel an på dine evner og tiden til rådighed til projektet. Jeg ville til en hver tid vælge at bygge selv, selvom det tager længere tid både før og under projektet. Syntes lidt at de samlesæt er lidt ligesom de spasser(kage)blandinger fra supermarkedet. resultatet er brugbart, men aldrig noget at prale med.

Kommentér på:
Bjælkehytte fra byggemarked?

Annonce