{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.271 visninger | Oprettet:

Vanvittige priser!! {{forumTopicSubject}}

Jeg ville idag købe mc revyen, som eg har gjort de sidste 10 år. Og ja jeg ved Godt at man kan finde det hele på nettet, jeg syntes bare stadig det er skønt at sidde og bladre i et blad:)
Jeg blev så bare lidt chokeret over at det nu koster 180 gode danske kroner for et blad!
Og ja jeg ved udemærket godt at hvis jeg synes det er for dyrt så kan jeg bare lade være med at købe det, jeg kan bare godt forstå med de priser, at folk stopper med at købe blade og i stedet for læser det på nettet.
Motorrad dk koster 90 kr for et blad! Det sku for dyrt efter min mening! Bare lige et surt opstød herfra:) god dag derude:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vanvittige priser!!
  • #1   23. maj 2014 Du mindede mig lige om at abonnenere på mc touring nyt! Tak smiley

• #3   23. maj 2014 Færre og færre køber dette fantastiske opslagsværk, hvilket betyder af produktionsomkostningerne skal løftes af de nu "få" som stadig vil have det... Thats life. Om nogle få år er det noget der hørte fortiden til. Da rigtig mange falder fra.... Ærgerligt men forventeligt smiley

• #4   23. maj 2014 Ja er enig, men jeg syntes sku det er synd at disse dejlige blade forsvinder fra hylderne:(
    Ja selvfølgelig er der touring nyt, hvilke jeg også abonnere på, men det er sku lidt sløvt og kedeligt for ps med lidt krudt i røven:)
    Det gamle bike var stadig det bedste! Motorrad dk er også super fint men 90 kr pr blad er sku lige i overkanten!

• #5   23. maj 2014 Ser man prisudviklingen i forhold til lønudviklingen, er det nok rimeligt nok. Men 180 kr. afholder også mig fra at købe bladet, desværre.

• #6   23. maj 2014 # 1

helt enig,
    og
    man kunne jo sige at hvis de satte prisen lidt ned, så var der måske nogle flere der ville købe det dejlige opslagsværk, og de vil dermed få et beder bundlinge reslutat . tænker jeg .

mvh

• #7   23. maj 2014 @Busa.

Det er prøvet. Uden held smiley tror prisen skal skammeligt langt ned før der ryger mange over disken ( for ærligt. så har vi jo ikke nær så meget brug for bladet som vi havde for 20 år siden)

Sagen er den at vi er pisse nærige smiley 180,- er jo ikke vildt for et fint opslagsværk i 2014... En L bens koster 12,- en pakke smøger 45,- og en ½L cola 20,- på tanken... 25,- for et Anders and blad smiley

• #8   23. maj 2014 Prisen er nok ikke mere ublu nu enf den vor for 30 år siden, i 1984 kostede det 69,50

• #10   23. maj 2014 I 1984 var jeg 17 år gammel og tjente, så vidt jeg husker, ca. 30 kroner i timen og fik vel ca de 20 udbetalt...
    Altså skulle jeg arbejde 3 timer og 30 minutter for at købe MC-revyen.
    I 2014 får en "ungarbejder", under 18 år, ca. 65-70 kr pr. time før skat og ca. 40-45 kr efter skat... Så MC-revyen burde vel koste ca. 150,- kroner i dag... smiley

Oplaget er nok noget mindre nu, så de 180,- er vel ikke helt ved siden af...

PS. Betalte 100,- for et "brugt" MC-revy årg. 1991 i Februar. Jeg var rystet, men måtte bare eje det smiley

• #11   23. maj 2014 Hvor kan man få mc revyen 96 og 99 henne??
    Kunne virkeliggodt bruge de to:)

Kommentér på:
Vanvittige priser!!

Annonce