678 visninger
|
Oprettet:
valg steder {{forumTopicSubject}}
jeg kan ikke forstå, at der ikke kan være frie valgsteder , her i år 2014.
der burde jo, kunne tjekkes folks id via it, osv osv .
hmm.
sgu underligt, for det passer bare bedst at man bare kan suse ind et sted hvor man lige kommer forbi , og får det ordnet .
syntes jeg .
mvh
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.100
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 391
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 962
Ja det kan være mærkligt at det ikke er bedre forhold.. men du må da mindst stemme, selv om jeg er Svensker og stadigt svensk statsborgerskab, men boet i DK 17 år, må jeg "IKKE" stemme til EU valg, GRRR
Så huske at stemme godt, og stem for min ret også - Trods alt ser jeg mig jo som en meget god, positiv blanding af Svensker og Dansker, bortset når det er fodboldt og hockey, så rykker Svergie for vildt
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
valg steder