619 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

valg steder valg steder

jeg kan ikke forstå, at der ikke kan være frie valgsteder , her i år 2014.

der burde jo, kunne tjekkes folks id via it, osv osv .

hmm.
sgu underligt, for det passer bare bedst at man bare kan suse ind et sted hvor man lige kommer forbi , og får det ordnet .

syntes jeg .
mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 stk væg lamper og et puslebord. Har ingen redskaber selv til dette. 400 kr.
  • Opgravning af 5 stk. buksbom stubbe 3.000 kr.
  • klip af hæk 900 kr.
  • Elektriker 580 kr.
  • Hovedrengøring 950 kr.
  • Oprydning efter bryllup 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valg steder
  • #1   25. maj 2014 Eller endnu bedre: stemme via NemID (eller anden elektronisk form for kommunikation, så alligevel proppes i halsen på os).

• #2   25. maj 2014 Jep, især for pendlere kan det godt være lidt et problem.

• #3   25. maj 2014 Busa, og alle andre

Ja det kan være mærkligt at det ikke er bedre forhold.. men du må da mindst stemme, selv om jeg er Svensker og stadigt svensk statsborgerskab, men boet i DK 17 år, må jeg "IKKE" stemme til EU valg, GRRR smiley , Sverige er da også med i EU -- Nope svaret man får er, jeg er så kaldt en"Udlands borgere, og kan kun stemme i det orginal land man bor, men for at gøre det skal man jo være registreret i landet, men igen what the heck smiley , bor jo i DK som er med i EU, oprindelse Svensk, dog ikke været boende eller registret i Sverige de sidste 15 år, men de er med i EU, hvad kan være et sådan stort problem, kan virkligen ikke se det. Men jeg må stemme til kommunalt kommune valg her i DK So strange!!!! smiley

Så huske at stemme godt, og stem for min ret også - Trods alt ser jeg mig jo som en meget god, positiv blanding af Svensker og Dansker, bortset når det er fodboldt og hockey, så rykker Svergie for vildt smiley "Heja Sverige friskt humör, visa dem som susen gör, heja heja heja smiley smiley smiley God dag allesammen og god stemme ret. smiley

• #4   25. maj 2014 de samme regler ,var der for mig da jeg bode i sverige .

smiley :)

mvh

Kommentér på:
valg steder

Annonce