1.057 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ulykke(heldig sluppet) Ulykke(heldig sluppet)

Hej McG.
Har været ud for en ulykke for 3uger siden på isterødvejen ved karlebo, kom fra Hørsholm siden af ved 23-30 tiden. Var inde i byen med nogle venner og hygge. På vej mod hillerød, rundkørslen ved karlebo kom jeg fint ud af og op i farten igen 80-90 km/t. Der var ingen biler på vejen og så ser jeg baglygter foran mig længere fremad. Så kom jeg tættere på og vidste at der er holdeplads ved vejen. Og begyndte at sætte lidt farten ned og trække lidt længere ud mod midten. Men så skete det ligepludslig at bilen begyndte at dreje ud i min bane og jeg var ik ret langt fra bilen. Så troede jeg at bilen vil forsætte frem, så kunjeg overhale den hvis det nu var, men nej sku, den begynder at køre over midten os i den anden bane. U vending, ku ik når at bremse helt ned , så jeg bremsede som meget jeg ku og kørte helt ud i venstre vejkant, hvis jeg sku ramme så helst væk fra bilen. Jeg ramte hans kofanger i v side hjørnet og ved hans forlygte. Blev kastet fra mcen og jeg fløj fra den og landede på græsrabbaten.
Så vågnede jeg og kiggede rundt, den bil var kørt længere væk fra stedet og så stod jeg op, ku mærke men højre fod gjorde ondt og havde ik sko på, lagde mig ned, så kom folk henne og hjælp mig og passede på mig. Politiet og ambulancen blev ringet op. Folk gik op til den bil og hentede det par som kørte ud for mig. Nogle gamle nogen. De blev spagt om de havde set mig. Han sagde at han så lys og troede at det var en bil. Så skal man jo heller ik køre ud selvom det er en bil. Var på skadestuen og fået syet min fod ved stortåen 5sting. Det er bare noget vær lort når folk gør sådan noget der.

Synes bare at jeg vil dele med jer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ulykke(heldig sluppet)
Kommentér på:
Ulykke(heldig sluppet)

Annonce