5.320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Steffen (Fjelstervang) .
Steffen (Fjelstervang) . Hjælpe-administrator

Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.803

Hyundai Matrix 1,6 Benzin Hyundai Matrix 1,6 Benzin

Hvad skal man passe på, kikker på sådan en Hyundai Matrix 1,6 Benzin
Det er er 2002 som har kørt 270000 Km
Tandrem skiftet ved 235000 Km
Hvor er der rust problemer, noget man skal være særlig opmærksom på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyundai Matrix 1,6 Benzin
  • #1   7. jun 2014 rustne bremserør, rusten kølervange, rust bagskærme, og paneler.

men er den vedligeholdt er det en fin bil til pengene.

Tim C

• #2   7. jun 2014 Det er en Hyundai, jeg ville personligt aldrig købe sådan noget pjat. Køb tysk eller japansk, så går du ikke galt i byen smiley

• #3   7. jun 2014 nårh ja tjek lige servorørne, de ruster også meget, men kan laves i kobberrør. de originale er ret dyre.

• #4   7. jun 2014 Det er en "billig" bil der er 12 år gammel... Du burde kigge efter alt...

I bund og grund køber du altid katten i sækken når du køber brugt...

Forståes på den måde... Der vil altid komme noget du ikke har forud set.. Også selv om du er meget grundig...

Jeg har lige købt en passat fra 08... Der er rust i stort set alle lakeret pladedele... Knap så fedt...

Men til gengæld lå der en 20 under sædet...;-)

• #5   7. jun 2014 Super, der er jo altid noget man skal være mere opmærksom på
    Og tysk pis er sku ikke bedre, har lige fået anden maskine i min Touran, flækket stempel 44000 Kr.- Lorte spand

• #6   7. jun 2014 Som der allerede er nævnt, samt olieforbrug/tikkende motor.
    Støddæmpere i bag, rusten bagbro og bærearme. Ville gå langt uden om en matrix der ikke var "jævnligt" undervognsbehandlet.
    Servorør er på tryksiden, så tjek om den sveder ved bespænding på højre vange smiley
    Rust er især galt ved paneler, bagdørsfalse, bagskærme, og når du åbner bagklappen i bunden begge sider smiley

• #7   7. jun 2014 Super, hvis vi skal kikke på den så er der lige noget jeg skal kikke ekstra godt efter

Kommentér på:
Hyundai Matrix 1,6 Benzin

Annonce