{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

Første forsøg på Gopro video. Tversted Strand {{forumTopicSubject}}

Nøj hvor er det godt nok svært at lave fede film. Her er mit første forsøg. Det tage lang tid at klippe i det og jeg løb hurtig tør for tålmodighed. Næste gang bliver det bedre. smiley

https://www.youtube.com/watch?v=8aGM_7d309g
Husk at se den i HD.

Tips fra erfarne brugere modtages gerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første forsøg på Gopro video. Tversted Strand
  • #1   22. jun 2014 Jeg er ikke erfaren, men jeg synes, at du er sluppet ret godt om ved den - thumps up! smiley

• #2   22. jun 2014 Det kræver tålmodighed at lave fede vids ;-))
    Men dit endelige resultat er nu heller ikke dårligt, og det er uden tvivl vildt flotte billeder :-))

Der er meget inspiration at finde fra bla. de "kendte" motovloggers fra youtube
    Et af mine favoritter er denne.

https://youtube.com/watch?v=C8vnlmdSu7U
    Ikke noget vildt avanceret redigering i hans video her

• #3   22. jun 2014 Ganske fin video. Tror dog du kan opnå meget bedre lyd enten ved at montere kameraet på siden af hjelmen, eller ved at smide GoPro kameraet i det ikke-vandtætte hus. Sådan kører jeg altid med mit.
    www.youtube.com/watch?v=9dRFoj7M6v8

• #4   23. jun 2014 Din video gør mig faktisk lidt misundelig på at jeg ikke selv ejer en crosser smiley
    Tænk sig.. tanken har aldrig strejfet mig at sådan en kunne bruges på sådan en flot tur på stranden. Og selvfølgelig måtte moby - porcelain komme som musikvalg på sådan en dejlig dag smiley Hør den også selv når jeg køre smiley
    Nok om det...
    Så synes jeg videon er fin i alt sin simpelhed.. Men det irritere mig en smule da mikrofonen rasler/skratter meget tydeligt i starten af videoen.

• #5   23. jun 2014 Dejlig film. Syntes det er fedt med skyggen. Det eneste jeg faldt over var overgangene. Der kan du godt skifte mellem, uden - fade og andre. Menn det kan også blive et effekt helvede - det er jeg god til smiley
    God film og musik.

• #6   23. jun 2014 Jeg ved ikke om du chinmountede kameraet i starten, men det er en virkelig fed vinkel, der er begyndt at blive mere og mere mulig.
    Den oven på hovedet, er jeg personligt ikke så vild med, da det føles som om at man flyver, istedet for at man føler sig som om at man rent faktisk selv kører.

Men ja, du er sluppet ret godt. Jeg nød at se den hele igennem. smiley

Eneste 2 ting jeg kan sætte er:
    1. Ekstern mikrofon!! smiley
    2. Flere videoer, mindre musik.

Elsker din MC, og du har potentialet til at lave nogle fede videoer. smiley

• #7   23. jun 2014 @ Kaasje K

I starten af videoen er kameraet monteret på brystkassen via chestmount. Desværre synes jeg ikke at man får lige så pæne landskabs billeder på den måde. Jeg er enig med dig i et kameraet oven på hjelmen giver en lidt uheldig "flyve" effekt. Jeg tror jeg skal prøve at chinmounte det som du skriver, da man måske kunne få en god blanding af lidt billede af MC styret samt stadig få gode billeder af himmel og horisont.

Ekstern mikrofon har jeg ikke endnu desværre.

Skal nok prøve at lave en video mere, med musikken lidt i tonet ned i hvertfald.

• #8   23. jun 2014 Jeg kan anbefale dig at tage et kig på YouTuberen: RidingWithTom
    https://www.youtube.com/watch?v=a38_Duiysx0

Han har chinmountet sit kamera, og det kører bare. smiley
    En ekstern mikrofon, kan fåes fra en flad halvtredser til 250, for en god mikrofon, lige til at proppe i hjelmen, det kan klart anbefales, og de gør en ENORM forskel.

Glæder mig dog forsat til at se mere fra dig. smiley

• #9   23. jun 2014 Problemet med at montere ekstern mikrofon på et GoPro, er bare at man er nød til at bore et hul i selve kabinettet for at kunne tilslutte mikrofonen. Sådan er det ihvertfald på mit HERO 2

• #10   23. jun 2014 Frederik P:
    Det er sandt. Det er et kæmpe let-down fra GoPro.
    Dog kan man købe andre cases til kameraet, som er kompatibelt med en mikrofon, men stadig surt at det er nødvendigt.
    Her har Firmaer som Contour og Drift taget godt ved lære.

Kommentér på:
Første forsøg på Gopro video. Tversted Strand

Annonce