Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC på cykelsti i Avedøre, BMW K75, HC 16 103.
  • #1   29. jun 2014 du tænker det var en mc tyv med dårlig smag? smiley

• #2   29. jun 2014 hmm.

ja, hvad tænker du,
    hvor vil du hen med dette indlæg,

mvh

• #3   29. jun 2014 Det er jo tydeligvis dagens, mest ubrugelig oplysning.

• #4   29. jun 2014 Jeg kan jo ikke skrive at mc'en var stjålet. Jeg ved ikke hvor I bor men det er måske normalt med mc-ere på cykelstierne

• #5   29. jun 2014 ja jeg bor i aarhus der er det ganske normalt smiley :D
    mit indlæg var skam også bare ment i sjov smiley

• #6   29. jun 2014 jamen så giver dit indlæg pluslig mening .

mvh

• #7   29. jun 2014 'gaaaaaaaaaaab

• #8   29. jun 2014 Ring til panserne, så får du sikkert at vide at det er for sent du ringer, og de i øvrigt ikke har tid til at komme

• #9   29. jun 2014 må man ikke køre der ??

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    jun 2014

Følger: 1 Svar: 4
    #11   29. jun 2014 Det er min motorcykel, men det var ikke mig, der kørte den. Den er blevet stjålet fra Godsbanegade mellem torsdag nat og lørdag aften.

Jeg vil meget gerne høre mere om, hvor det præcist er den er blevet set og også gerne have besked, hvis den bliver set igen.

Jeg vil nemlig gerne have den hjem igen,.

• #12   29. jun 2014 Da min KTM var stjålet fandt vi den hos den gruppe der holder til på rebslagerporten i Avedøre stationsby, ham der mekker for dem bor i nummer 36. Nu siger jeg ikke at det er dem for det ved jeg jo ikke, men jeg ville tage ud og kigge. Politiet som hjalp med at få min tilbage sagde at man ikke havde noget at være bange for, de er slet ikke så syge i potten som de er nogen af de andre steder, de er mere bare nogen tabere der keder sig.

• #13   29. jun 2014 Grum start men fin ende på den her tråd synes jeg smiley

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    jun 2014

#14   29. jun 2014 Mange tak, Gunner

Jeg tager en tur derud i morgen og kigger lidt rundt.

• #15   30. jun 2014 #3..
    Så var info ikke så ubrugelig af ligevel vel????...
    Kogehoved...

• #16   30. jun 2014 Ja men på den anden side var emnet ikke blevet på forsiden hvis ike der ar blevet skrevet i det smiley
    Nogen gange får man bare det forkerte ben ind ad døren..

• #17   30. jun 2014 Dejligt at du havde øjne og tanken med når du ser sådan noget - håber Jannik ser sin mc snart smiley

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    jun 2014

#18   1. jul 2014 Så er motorcyklen fundet og på vej til doktor. Den har fået en del tæsk og jeg er lidt i tvivl om den overlever. Men det må tiden vise.

Jeg vil gerne sige tak til alle dem der har hjulpet med oplysninger omkring den og her især til Seje Far aka Leif H for at have startet tråden.

Den blev fundet på en tom grund for enden af Strandskolevej i Brøndby Strand gemt bag nogle buske.

Med venlig hilsen
    Jannik

• #19   1. jul 2014 godt at høre du har fundet den.
    hvad sagde politiet ?

• Jannik S
    Jannik S Tilmeldt:
    jun 2014

#20   2. jul 2014 De sagde ikke så meget. Den har været brugt af en gruppe til at køre noget ræs med ude i området, men de er ikke selv kommet forbi og har set den.
    En flink mand så den står på en tom grund, og ringede til Politiet.
    Han tjekkede stelnummeret og Politiet kontaktede så mig og jeg kørte ud og fik den kørt på værksted.
    Røvhullerne er vel på jagt efter en ny, som vi sidder her.
    Man kan dog håber, en eller flere har fået nogle blå mærker de gange de har haft den nede og ligge!

Kommentér på:
MC på cykelsti i Avedøre, BMW K75, HC 16 103.

Annonce