1.926 visninger
|
Oprettet:
Stjålet mc sort Yamaga FZS600 {{forumTopicSubject}}
Hey venner
Hjælp min elskede motorcykel er blevet stjålet natten til i dag 10 juli 2014 ud for Sønder Boulevard 100.
Det er en sort Yamaha FZS600 fra 2004 med reg nummer AF15791.
Den er knaldsort, Yamaha navnet er overmalet. Bemærk de røde cirkler i hjulene.
Der er også monteret holder til bagageboks bag på.
Hvis I ser eller hører om den kan jeg kontaktes på 27937858.
En bekendt fik stjålet sin mc fra sammen område og den blev fundet i Brøndby Strand/Avedøre området.
Håber virkelig jeg finder den igen.
Mvh
Niels
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
Krydser fingre for den bliver fundet og tyven skal bare dø.
2 ting.
1. "Sønder Boulevard 100"....på bornholm eller i københavn ? kom nu...
2. Kunne godt tænke mig at vide hvordan den var sikret ?
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.886
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
forbandet lorte tyve svin .
den er lagt ind her.
og
kikker efter den i nord sj .
http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/afsoegnings_gruppen_efter_stjaalne_motorcykler_/211892-der_er_endnu_en__der_mangler_sin_mc_
jul 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
Det r selvfølgelig i København.
Den stod på gaden og var låst med alarm.
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
De skulle ha nogle bank! forbandet møgsvin
sep 2007
hvilken kæde og lås ?
hvordan var den låst fast ?
er kæde klippet over ?
Skriv endelig en pm hvis du synes.
mvh
Hvilken alarm ?
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
Men holder øje herude (Ballerup), da der kører en del mennesker rundt i meget lidt udstyr, på store motorcykler, som det ikke altid ligner de har styr på.
aug 2013
Følger: 3 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 295
din mc, så du giver lidt hjælp den anden vej, og så svare på #6 spørgsmål, så andre
kunne lære noget om hvad der var af låse på osv.
mvh
jul 2014
Beklager, men har været rundt forskellige steder for at se om jeg selv kunne finde den.
Det var en skivebremselås med alarm. Cyklen var ikke låst fast til noget.
Alarmen var dog ikke den højeste. Ligesom den ofte gik af, når jeg låste den op. Derfor tvivler jeg ofte på hvor seriøst folk tager sådan en lyd.... specielt inde i den storby. Mon ikke et stort tykt vådt håndklæde kan begrænse lyden endnu mere?
Håber det hjælper, men bedste måde at se om det er den cykel er de røde fælge på den ellers sorte cykel.
Mvh
Niels
aug 2013
hvad mrk/model lås ??
mvh
jul 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2007
Havde jeg været dig så var jeg selv kørt ud og kigget efter den i de forskellige gurker kvartere. Prøv Ishøj og ballerup som en anden nævnte.
aug 2013
sep 2007
Hvilken skivebremselås er der brugt ? Hermed er jeg naturligvis interresseret i hvilken model der er tale om, det findes måske et par tusind forskellige. Er det en til en 50'er i LIDL eller er det noget almax high end.
Igen, jeg spørger om de her ting fordi det er relevant at vide hvordan vi kan sikre vores MC bedst muligt. Når sådan noget lort her sker, så er det jo netop her vi kan lære hvilken slags sikring der fungere og hvilken der ikke gør. Håber den bliver fundet og håber den kan sikres bedre til næste gang!
Kan self godt se at cyklen ikke har været sikret særlig godt, tyvene har sikkert bare løftet MC'en op på en lad og kørt af sted. Eller smasket skivebremselåsen og kørt på den fra stedet(hvis det altså har været en af de låse det er lette at smadre). Det må da være lige så vigtig at lærer af erfaringen som at finde cyklen igen, ellers så sker det jo bare igen.
aug 2013
det jeg mente var et svar på at han skulle køre rundt og kigge efter den
jul 2014
Jeg skylder vist et svar på spørgsmålet om hvilket mærke af lås jeg har brugt.
Klart jeg gerne ville dele oplysningerne med jer, men er sgu lidt luren på på producenten.
Måske virker det paranoidt, men jeg er blevet frarådet at oplyse navnet, da firmaer åbenbart har ført sager mod folk, der har hængt dem ud på nettet.
Min næste lås m. alarm bliver en med fjernstyring og -alarm, så jeg kan høre alarmen i soveværelset.
Tak for alle gode råd.
Jeg har været i flere af de områder, der typisk bliver henvist til når man skal lede efter stjålne cykler og andet: Brøndby Strand, Avedøre, Friheden....
mvh
Niels
sep 2007
Ja det er paranoidt.
Der er intet galt i at sige hvilken fabrikant låsen er fra.
jun 2012
aug 2013
(dem med en ringformet nøgle) som viser at de kan åbnes med en plastik tut på 5 sekunder også være blevet sagsøgt
mvh
jul 2014
Nu tænker i sikkert at jeg bare er kommet til at parkere den, hvor jeg fandt den. Og det var vist også min første tanke, ligesom mine venner hel sikkert tænker, at jeg bare har glemt hvor jeg har stillet hende. Men for det første har jeg aldrig parkeret i den gade, for det andet var jeg lige kommet hjem fra mc ferie, så jeg er sikker på hvor jeg parkerede, og for det tredje var tændingslåsen smadret. Desværre gælder forsikringen, da der er selvrisiko på 5 kilo.
Det er helt surrealistisk: Har cyklet Avedøre, Friheden og Brøndby Strand tynde, men behøvede ikke at gå længere end til nabogaden for at finde hende.
Tak for hjælpen alle sammen.
Ps: Angående alarmen var problemet at batterierne har vist tegn på de skulle skiftes.
maj 2014
Følger: 8 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 6 Svar: 38
jun 2012
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.444
og at den er i fin stand .
mvh
sep 2007
MEN jeg hader, fucking HADER de svin der stjæler MC'er....Så det jeg synes du skulle have gjort, var at lade cyklen holde hvor den holdt.....afventet, om det så skulle tage 1 hel dag, afventet og set hvad det var for en abe der kom og tog den. Naturligvis lige have en aftale med panserne inden. For at fange det møgsvin af en taber og få ham straffet.
Igen, jeg er glad på dine vegne, det må være skønt at have den tilbage !
Men har du slet ikke tænkt dig på nogen måde at undersøge hvem der har taget den ? Nabo gaden...hmm
jun 2012
Ja det synes jeg fandme også.... og hvis muliget, så ha et tæske hold klar
apr 2012
Følger: 10 Følgere: 42 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.422
jul 2014
Men blev simpelthen så glad o tænkte kun på at få hende tilbage på sin vante plads.
Jeg forklarede også politiet, hvor hun holdt, og de gav mig ret i at det ville havde været en god ide at holde øje, men at de ikke havde mandskab til det.
og jo jeg er opmærksom på alle mistænkelige typer (der er mange på Vesterbro), der går forbi og specielt ned af Stenderupgade
aug 2013
sep 2007
jul 2014
Tak for alle de gode tips. Fedt med så meget støtte !
apr 2011
Emner: 50 Svar: 236
At parkere på gaden på vesterbro syntes jeg lyder lidt som at stille en big mac menu fra sig i et center for spiseforstyrrelser..
sep 2007
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
jul 2014
problemet med baggården er, at der foruden tyveknægte også bor en stor andel speltmødre og klidfædre, der har bestemt der kun må stå barnevogne og -cykler i baggården. sidst jeg stillede biken derned kom der straks en seddel op om det kun måtte være transport til børn, der må stå der.
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.922
mar 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 41 Svar: 1.573
apr 2011
Emner: 50 Svar: 236
Tag sandalerne af de "mænd" og stik dem en flad med den så de vågner op, og mind dem så om at mænd kører motorcykler. Udover det har alle beboere vel de samme rettigheder, det lyder som om der er et par stykker i blokken der har glemt det.
sep 2007
latterligt, som om der bare går ild i en mc.
jan 2016
Følger: 1 Svar: 1
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
Det var en Suzuki SV 650 og ejeren er fundet.
Stjålet mc sort Yamaga FZS600