{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.926 visninger | Oprettet:

Niels R
Niels R
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Stjålet mc sort Yamaga FZS600 {{forumTopicSubject}}

Hey venner
Hjælp min elskede motorcykel er blevet stjålet natten til i dag 10 juli 2014 ud for Sønder Boulevard 100.
Det er en sort Yamaha FZS600 fra 2004 med reg nummer AF15791.
Den er knaldsort, Yamaha navnet er overmalet. Bemærk de røde cirkler i hjulene.
Der er også monteret holder til bagageboks bag på.
Hvis I ser eller hører om den kan jeg kontaktes på 27937858.
En bekendt fik stjålet sin mc fra sammen område og den blev fundet i Brøndby Strand/Avedøre området.

Håber virkelig jeg finder den igen.

Mvh
Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet mc sort Yamaga FZS600
  • #1   10. jul 2014 Den skal jeg nok se efter, bor i valby.

Krydser fingre for den bliver fundet og tyven skal bare dø.

2 ting.

1. "Sønder Boulevard 100"....på bornholm eller i københavn ? kom nu...

2. Kunne godt tænke mig at vide hvordan den var sikret ?

• #3   10. jul 2014 pis og lort.
    forbandet lorte tyve svin .

den er lagt ind her.
    og
    kikker efter den i nord sj .

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/afsoegnings_gruppen_efter_stjaalne_motorcykler_/211892-der_er_endnu_en__der_mangler_sin_mc_

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#4   10. jul 2014 Tak for hjælpen.

Det r selvfølgelig i København.

Den stod på gaden og var låst med alarm.

• #5   10. jul 2014 Holder et vågen øje i vanløse

De skulle ha nogle bank! forbandet møgsvin

• #6   11. jul 2014 Niels r. Ikke for at være træls. Men grunden til at jeg spørger ind til om hvordan den var sikret er fordi det er nyttigt at dele erfaringer om hvordan man kan sikrer MC'en bedst muligt. Du skriver lås og alarm.

hvilken kæde og lås ?
    hvordan var den låst fast ?
    er kæde klippet over ?

Skriv endelig en pm hvis du synes.

mvh

Hvilken alarm ?

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #7   11. jul 2014 Anders - Det er udemærkede spørgsmål, da man også kan se efter skader, hvis man finder cyklen. Evt, ved at der er fabriksmonteret alarm, eller noget.

Men holder øje herude (Ballerup), da der kører en del mennesker rundt i meget lidt udstyr, på store motorcykler, som det ikke altid ligner de har styr på.

• #8   12. jul 2014 niels det vil være MEGET dejligt, når nu alle vi skal hjælpe dig med at holde øje efter
    din mc, så du giver lidt hjælp den anden vej, og så svare på #6 spørgsmål, så andre
    kunne lære noget om hvad der var af låse på osv.
    mvh

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#9   12. jul 2014 Hej alle

Beklager, men har været rundt forskellige steder for at se om jeg selv kunne finde den.

Det var en skivebremselås med alarm. Cyklen var ikke låst fast til noget.

Alarmen var dog ikke den højeste. Ligesom den ofte gik af, når jeg låste den op. Derfor tvivler jeg ofte på hvor seriøst folk tager sådan en lyd.... specielt inde i den storby. Mon ikke et stort tykt vådt håndklæde kan begrænse lyden endnu mere?

Håber det hjælper, men bedste måde at se om det er den cykel er de røde fælge på den ellers sorte cykel.

Mvh

Niels

profilbillede
  • #10   12. jul 2014 ok, ska nok kigge i nord kbh, håber meget at den bliver fundet i hel stand
    hvad mrk/model lås ??
    mvh

• #11   12. jul 2014 Av den er ellers godt nok lækker! Krydser fingre og holder øje når jeg kører rundt. Bor i Kbh selv!

• #12   13. jul 2014 Hvilken lås ? . . .

Havde jeg været dig så var jeg selv kørt ud og kigget efter den i de forskellige gurker kvartere. Prøv Ishøj og ballerup som en anden nævnte.

• #13   13. jul 2014 det er jo netop det han gør Anders, hvis du gider at læse #9

• #14   13. jul 2014 #13 Det jeg spørger om i #6+#9 det er hvilken lås der er brugt. Ikke for at være virke arrogant. Måske er jeg ikke specifik nok når jeg spørger, så jeg prøver igen.

Hvilken skivebremselås er der brugt ? Hermed er jeg naturligvis interresseret i hvilken model der er tale om, det findes måske et par tusind forskellige. Er det en til en 50'er i LIDL eller er det noget almax high end.

Igen, jeg spørger om de her ting fordi det er relevant at vide hvordan vi kan sikre vores MC bedst muligt. Når sådan noget lort her sker, så er det jo netop her vi kan lære hvilken slags sikring der fungere og hvilken der ikke gør. Håber den bliver fundet og håber den kan sikres bedre til næste gang!

Kan self godt se at cyklen ikke har været sikret særlig godt, tyvene har sikkert bare løftet MC'en op på en lad og kørt af sted. Eller smasket skivebremselåsen og kørt på den fra stedet(hvis det altså har været en af de låse det er lette at smadre). Det må da være lige så vigtig at lærer af erfaringen som at finde cyklen igen, ellers så sker det jo bare igen.

• #15   14. jul 2014 Anders sjovt det netop også det jeg fisker efter, for at vide hvad for en lås,mærke+model, man ikke skal bruge, og måske lære noget af Niels´s erfaringer
    det jeg mente var et svar på at han skulle køre rundt og kigge efter den

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#16   14. jul 2014 Kære alle

Jeg skylder vist et svar på spørgsmålet om hvilket mærke af lås jeg har brugt.
    Klart jeg gerne ville dele oplysningerne med jer, men er sgu lidt luren på på producenten.
    Måske virker det paranoidt, men jeg er blevet frarådet at oplyse navnet, da firmaer åbenbart har ført sager mod folk, der har hængt dem ud på nettet.
    Min næste lås m. alarm bliver en med fjernstyring og -alarm, så jeg kan høre alarmen i soveværelset.
    Tak for alle gode råd.
    Jeg har været i flere af de områder, der typisk bliver henvist til når man skal lede efter stjålne cykler og andet: Brøndby Strand, Avedøre, Friheden....

mvh

Niels

• #17   14. jul 2014 Niels

Ja det er paranoidt.

Der er intet galt i at sige hvilken fabrikant låsen er fra.

• #18   14. jul 2014 Næ og var det min bike der var væk og låsen lå tilbage på jorden, så kom der både billeder af låsen og navn på producenten, deres hjemmeside, hvor jeg hadet købt den, hjemmeside til butikken og det hele kom online i div forums! til skræk og advarsel for alle andre

• #19   15. jul 2014 du kan ALDRIG tabe noget ved at oplyse mrk./model, når du ikke udtaler dig noget om den var god eller dårlig, så ville alle de klip på you-tube om kryptonit låse
    (dem med en ringformet nøgle) som viser at de kan åbnes med en plastik tut på 5 sekunder også være blevet sagsøgt
    mvh

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#20   16. jul 2014 Yes, noget fantastisk er sket. Jeg har sgu fundet min cykel igen. På vej hjem fra indkøb spotter jeg min kære cykel i nabogaden. Min kæreste er noget tvivlsom, da jeg hver gang jeg har set en sort bike på gaden, har råbt om, at det må være min. Men det er sgu min. Tændingslåsen er lettere smadret, men ellers er den i helt fin stand. Mens min kæreste holder øje, løber jeg hjem og henter nøglen. Stor er min glæde da hun starter uden probs, og nu er den parkeret på sin sædvanlige plads udenfor vinduet. Nu med ny lås og alarm.
    Nu tænker i sikkert at jeg bare er kommet til at parkere den, hvor jeg fandt den. Og det var vist også min første tanke, ligesom mine venner hel sikkert tænker, at jeg bare har glemt hvor jeg har stillet hende. Men for det første har jeg aldrig parkeret i den gade, for det andet var jeg lige kommet hjem fra mc ferie, så jeg er sikker på hvor jeg parkerede, og for det tredje var tændingslåsen smadret. Desværre gælder forsikringen, da der er selvrisiko på 5 kilo.
    Det er helt surrealistisk: Har cyklet Avedøre, Friheden og Brøndby Strand tynde, men behøvede ikke at gå længere end til nabogaden for at finde hende.
    Tak for hjælpen alle sammen.
    Ps: Angående alarmen var problemet at batterierne har vist tegn på de skulle skiftes.

• #21   16. jul 2014 Fedt fedt fedt, godt du har fået den igen smiley

• #22   16. jul 2014 Fedest, tillykke med det smiley men ringet du til politiet, det kunne jo være at de kunne få fat i møgsvinet?

• #23   16. jul 2014 Kanon fedt at du har fået din mc igen.
    og at den er i fin stand .
    smiley :)

mvh

• #24   16. jul 2014 Det er fandme godt at høre, er glad på dine vegne !

MEN jeg hader, fucking HADER de svin der stjæler MC'er....Så det jeg synes du skulle have gjort, var at lade cyklen holde hvor den holdt.....afventet, om det så skulle tage 1 hel dag, afventet og set hvad det var for en abe der kom og tog den. Naturligvis lige have en aftale med panserne inden. For at fange det møgsvin af en taber og få ham straffet.

Igen, jeg er glad på dine vegne, det må være skønt at have den tilbage !

Men har du slet ikke tænkt dig på nogen måde at undersøge hvem der har taget den ? Nabo gaden...hmm

• #25   16. jul 2014 #24

Ja det synes jeg fandme også.... og hvis muliget, så ha et tæske hold klar smiley men ikke for at tæske ham på offentlig vej, det mås man jo ikke! smiley men så han ikke smutter

• #26   16. jul 2014 Måske siddet og have ventet med et jernrør og så taget hans knæskaller som "betaling for lejeperioden". Svin der ikke kan holde sine fingre for sig selv, fortjener det.

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#27   17. jul 2014 tak alle sammen. I har fuldstændig ret. Jeg tænkte også først jeg ville vente og se når røvhullet kom ned.

Men blev simpelthen så glad o tænkte kun på at få hende tilbage på sin vante plads.
    Jeg forklarede også politiet, hvor hun holdt, og de gav mig ret i at det ville havde været en god ide at holde øje, men at de ikke havde mandskab til det.

og jo jeg er opmærksom på alle mistænkelige typer (der er mange på Vesterbro), der går forbi og specielt ned af Stenderupgade smiley

• #28   17. jul 2014 KÆMPE TILLYKKE

• #29   17. jul 2014 Nu køber du vel en ordenlig kæde og får den låst fast til noget?

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#30   17. jul 2014 yes abus kæde, der låser den fast til lygtepælen, samt ny alarm med fjernstyring..... og køber også en mc garage til efteråret.

Tak for alle de gode tips. Fedt med så meget støtte !

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #31   17. jul 2014 Jeg går ud fra du ikke har en baggård den kan stå i siden den står på gaden, men måske kunne du lave en aftale med nogen i nærheden om at parkere hos dem?
    At parkere på gaden på vesterbro syntes jeg lyder lidt som at stille en big mac menu fra sig i et center for spiseforstyrrelser..

• #32   17. jul 2014 hahaha michael smiley

• #33   17. jul 2014 Var det ikke bedre at sætte kæresten på gaden og så få cyklen ind i sikre rammer

• Niels R
    Niels R Tilmeldt:
    jul 2014

#34   18. jul 2014 hehe jo hun beklager sig sådan set allerede over jeg kæler mere med biken end med hende smiley
    problemet med baggården er, at der foruden tyveknægte også bor en stor andel speltmødre og klidfædre, der har bestemt der kun må stå barnevogne og -cykler i baggården. sidst jeg stillede biken derned kom der straks en seddel op om det kun måtte være transport til børn, der må stå der.

• #35   18. jul 2014 Og de skal bestemme så det ender med din cykel forsvinder gentagende gange???

• #36   18. jul 2014 Sæt en barnestol bagpå, så er den fikset!

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #37   18. jul 2014 Haha, så er det sgu lige før det gamle vesterbro var bedre:) og de cykler er garanteret allesammen de der kæmpe christiania og nihola børne transportere der fylder 3 gange så meget som en mc ikke?
    Tag sandalerne af de "mænd" og stik dem en flad med den så de vågner op, og mind dem så om at mænd kører motorcykler. Udover det har alle beboere vel de samme rettigheder, det lyder som om der er et par stykker i blokken der har glemt det.

• #38   18. jul 2014 Samme regler i vores gård, de bruger den her undskyldning. "Brandfare, så gælder vores forsikring ikke". Bor i valby.

latterligt, som om der bare går ild i en mc.

• Peter Kaagaard K
    Peter Kaagaard K Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #39   28. jan 2016 Sundparken nr 9 holder der en stålet mc billeder florer på facebook ligner den meget nr plade "he 13 482"

• #40   28. jan 2016 @Peter Kaagaard
    Det var en Suzuki SV 650 og ejeren er fundet.

Kommentér på:
Stjålet mc sort Yamaga FZS600

Annonce