{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

OT: Nyt kamera (hybrid) {{forumTopicSubject}}

Hey MCG
Håber der sidder en her med mere forstand på kamera end jeg har.
Er på udkig efter en afløser til mit gamle kamera, og tænker at vælge en system/hybrid-kamera. Skal ikke have et SLR, da det er langt over mit niveau/behov, men vil stadig gerne have et der tager bedre/skarpere billeder end de alm kompaktmodeller.

Jeg er i den forbindelse stødt på et Samsung NX1100 er der nogen der kender til det?
Mit nuværende kamera og tidligere er også Samsung, og begge har været ok når det gælder funktionalitet og brugevenlighed.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  OT: Nyt kamera (hybrid)
  • #1   2. aug 2014 Jeg stod i samme situaton for nogle måneder siden, kiggede nettet igennem for test og sammenligninger af de forskellige hybrid/system kamera. Jeg valgte et sony nex 6, efter jeg var i en fotobutik og prøve de tre mærker jeg havde læst best om (sony, samsung og nikon). Her var det sonys menu opbygning og brugervenlighed der faldt bedst i min smag. Men det er jo lidt ligesom mc, smag og behag er forskellig.
    En ting jeg dog efterfølgende har fundet ud af jeg mangler er et optik der går fra 16-200, da jeg syntes det er træls at skifte optik heletiden smiley

Kommentér på:
OT: Nyt kamera (hybrid)

Annonce