{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.129 visninger | Oprettet:

Har i os problemer med folk ikk kan tåle at blive overhalet ? {{forumTopicSubject}}

Prøvede det for første gang i dag. det var sku sindsygt det var en lastbil med en dum lille dreng indeni!!! Han prøvede kort sagt at slå mig ihjel.

Jeg ved hvor han bor og hvem han er.

Det var for sygt kan slet ikk forklare det!!!!

Hva fanden ville i gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i os problemer med folk ikk kan tåle at blive overhalet ?
  • #1   6. aug 2014 altså et hændelsforløb kunne da være rart ? hvad gjorde han?

  • #2   6. aug 2014 Du døde ikke, han døde ikke og ingen kom til skade. Hvis du har nummeret på nummerpladen, så meld manden(drengen?) til politiet(hvilket der nok ikke sker meget ved) og så lad det være det.

    For hvad vil du gøre? Skære halsen langsomt over på hans hund mens han ser på? Knalde alle ruderne i hans hus? Det er jo absurd at spekulere i hævngerninger...


  • #3   6. aug 2014 som minimum står jeg af efter at blokere vejen. gælder både bil og mc. en verbal overhaling og er ik bange for at ta den videre hvis det virkeligt er så galt som du siger

  • #4   6. aug 2014 Jeg overhaler 2 biler der gør plads til mig, så kommer jeg op bag lastbilen der trækker ud og spærre for mig, han gasser op så det oser hehe det gider jeg ikk så køre jeg forbi ham og ligger mig bag den næste lastbil så kommer han helt op i røven af mig og han køre næsten ind i mig og havde jeg ikk gasset op så havde jeg sku været statestik nu. da jeg jeg ikk kan komme længere frem bliver jeg nødt til at slippe gassen hvor spasseren trækker op på siden af mig, og det er en blind vinkel jeg er i nu hehe og spærret godt inde. så finder jeg lige et smuthul ud af den farlige situation og gasser af helvede til afsted.

  • #5   6. aug 2014 havde sgu klappet ham en,fucking møgunge

  • #6   6. aug 2014 Gør plads ??? er det ikke bare at køre over i den anden vejbane når du overhaler ?

  • #7   6. aug 2014 Det er bare én af alle de fjolser, der vil bestemme at du ikke må køre forstærkt. Han er nok ikke træt af at blive overhalet, men træt af at du kører for stærkt.

    Jeg kørte engang i lastbil med 88km/t ned af hovedvej 13, så kom der et fjols og overhalede mig, delvist over en spærreflade, delvist over fuldoptrukket. han kom med nød og næppe ind foran mig,før den forfrakommende havde ramt ham. derefter satte han farten ned til 70, som lastbiler må køre. Han havde kasket på så jeg kunne se når han drejede hovedet for at holde øje med mig i spejlene, og han kiggede mere bagud eng fremad!
    Vi kommer så til en lille flække hvor man må køre 60km/t, det overser han åbenbart og fortsætter med 70. jeg sætter farten ned, han fortsætter og bliver forfjamsket over at miste mig i spejlene. Efter 60km/t zonen var han væk


  • #8   6. aug 2014 Vejen er så bred så da de trækker helt ud til højre behøver man ikk trække ud i den anden bane smiley der var masser af plads smiley og havde mongolen bare blevet i sin vognbane så ville jeg ha været væk efter 5 sek BUM

  • #9   6. aug 2014 Hehe man måtte køre 80 her og de mastodonder skal jo bruge flere km for at komme op på 80 hehe fatter ikk at man kan ha sådan en holdning!!!!!!!!!!

  • #10   6. aug 2014 Nu er han jo blevet i sin vejbane og du kan jo bare overhale normalt

  • #11   6. aug 2014 ja læs du forfra igen smiley

  • #12   6. aug 2014 Når man møder sådan en, så er det eneste rigtige at vende om og køre i modsat retning af ham 5 eller 10 minutter!

    Han er jo tydeligvis aggressiv, og så hjælper det i hvert fald IKKE at skælde ud!


  • #14   6. aug 2014 Hvis du ved hvor ham bor som du siger, sa enten politianmeldelse eller husbesøg..

  • #15   6. aug 2014 en ting er sikkert!! jeg skal ha kamera på for at dokumentere hva der sker.. det havde været GENIALT den her gang. har prøvet at blive overset. det kan ske for enhver og det sker bare!!! men når man bevidst prøver at slå mig ihjel så det sku noget der skal filmes!! så kamera skal på i weekenden smiley

  • #16   6. aug 2014 Er lasbilen fra vognmandsfirma? ring og tal med chefen, så finder han næppe arbejdet igen inden for branchen

  • #17   6. aug 2014 go ide hehe

  • #18   6. aug 2014 sgu da en fin ide:-) Så kan han lære det!

  • #19   6. aug 2014 han er ihvertfald MEGET dårlig reklame for firmaet

  • #20   6. aug 2014 Faktisk er det jo ikke sikkert, at han blive fyret, men alene det at han kommer til at stå ret overfor Bossen, skal sgu nok lære ham at nære sig!

  • #21   6. aug 2014 Han må også kun kører 70km/t ude for bygrænsen, og motorveje.

  • #22   6. aug 2014 jeg havde i går.... han fulgte efter mig i vare bil...
    han mente hans van var en racer.. så fik den 2 nedgear og uden om. på en landevej . da jeg kom til by fulgte han efter mig i røven på mig. hele tiden.. selv om jeg kørte 50-55kmt.. det blev jeg træt af og huggede til den så var den idiot væk...


  • #23   6. aug 2014 "Hit the brakes, and he'll fly right by"

    Top Gun..


  • #24   6. aug 2014 road rage..
    godt nok utroligt som trafik kan trykke på folks knapper. som andre siger, du er på MC, gas op og kom væk!
    fatter ikke du lader en lastbil gøre sådan mod dig, du burde have været long-gone. smiley


  • #27   6. aug 2014 tag ud og bank ham,,,,, primitivt men så får du afløb,,,

  • #28   6. aug 2014 Lige inden jeg smuttede fra ham kom den der inde i hovedet på mig. DET SKER BARE IKK SÅDAN HER!!!!!! SNOTHVALP og så røg hun "SVeren" afsted hehe. Det har du ret i lars hahahaha smiley

  • #29   6. aug 2014 få da sat den tegning på plads .

    færdig .

    mvh


  • #30   6. aug 2014 #25

    jep nemt for mig og spille bagklog, jeg var der jo ikke. smiley

    kunne nu altså ikke læse nogle steder at der var blinde sving, det gør det jo så bare endnu mere sindsygt at lastbilen så stadigvæk vælger at kører op på siden af ham(?!)
    blinde sving + en lastbil i modkørende spor = det er da lige til en forside på ekstrabladet hvis der havde kommet en familiebil.

    lyder altså også bare som en virkelig far-out/fucked up situation!


  • #31   6. aug 2014 Ring til bossen!!!!!

  • #32   6. aug 2014 Når man overhaler en række biler, bør man sikre sig at man kan overhale hele rækken.
    Det kan virker provokerende at en mc (eller en bil for den sag skyld), presser sig ind i sikkerhedsafstandene mellem bilerne i rækken.
    Det vil oftes betyde at hastighedsgrænsen overskrides, men det er det sikreste (bortset fra at køre bagerst uden at overhale)


  • #33   6. aug 2014 Haha jeg lader altid folk overhale. ... men så overhaler jeg også igen efter et par minutter. Medmindre jeg møder en Ferrari. smiley

    - Har som hovedregel intet imod folk ligger i venstre vognbane og ikke trækker ind, hvis de kører over 200.
    - Så en lastbil skal fandme holde sig inde!


  • #34   6. aug 2014 jeg har ringet til et vognmandsfirma før med en snotabe som mente at han havde ret til at presse sig med 90 km/t ligegyldig fartgrænsen

    hvad der er blevet af den chaufør ved jeg ikke, men synes ellers jeg gjorde det klart at det skulle ikke ske igen


  • #35   6. aug 2014 Min gode ven kom til at lave en tosset overhaling for et par år siden, godt nok i bil. Han kom til et sted på landevejen hvor der var dobbelt vejbane og han overhalede forankørende, han blev dog overrasket over den dobbelte vejbane var ret kort, og så ved en blanding af stædighed og mandlig stolthed over at skulle trække ind bagved igen, blev den overhaling liiiige til øllet som man siger (ikke noget han var skide stolt over skal lige siges)
    Om aftenen bankede det på døren i privaten og bent betjent stod udenfor, og informerede om han var anmeldt, og så modtog han ellers en skide balle af dimensioner.

    Så det jeg vil sige er, har du rent mel i posen så anmeld tumpen, måske får han en hilsen hvis det vurderes groft nok?


  • #36   6. aug 2014 Du er den hurtigste, benyt dig af det..... Problem solved

  • james d
    james d Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #38   7. aug 2014 Glem det efter at du ringer til firmaet. Alt andet fører ingen steder henne. På youtube er der en klip af en bil som kører konsekvent i overhalingsbanen. MC bruger langlys til at signalere "flyt til højre." Virker ikke. Forbikører højre om, og pladserer sig foran bilen og "bremsechecker" ham. Bilen kører lige ind i ham og vælter ham på motorvejen=katastrofe. Vi er hurtigst men mest sårbar. Brug det som er din stærke side!

    Mht kamera, istedenfor at købe endnu et apparat, fik jeg en App til iPhone som fungerer som dashcam! Kan flyttes overalt og du skal bare finde en måde at montere den på lige din cykel. Virker meget godt!


  • #39   7. aug 2014 #21 Marcus.... Lastbiler må køre 80 på motorvejen nu.

  • #41   7. aug 2014 Max
    Det ved jeg da godt. Men ts hændelse forgik ikke på motorvej.


  • #42   7. aug 2014 #41 det er jo ikke det du skriver i #21

Kommentér på:
Har i os problemer med folk ikk kan tåle at blive overhalet ?

Annonce