Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garage og varme.
  • #1   8. aug 2014 Hvorfor ikke bruge en luft/luft varmepumpe, min har kørt siden 2009, og har pt. brugt 3900kw/h.
    Den holdet 8 gr. hele vinteren, og er jeg derude og skrue, kører jeg den op på 20gr

• #2   8. aug 2014 En zibro oliekamin koster det samme at varme med som en elradiator, Som bonus bliver garagen møg fugtig. Varmepumpe og pilleovn er sagen, ingen af delene fra Zibro...

• #3   8. aug 2014 Efter hvad jeg har hørt skulle petroleum ikke give fugt, men gas skulle.

• #4   8. aug 2014 Petroleumsovne giver ikke særlig meget fugt, hvor imod gasovne danner meget kondens/fugt.
    Alt efter behov så er det ikke en dårlig løsning med en petoleumsovn, men en varmepumpe er bare end tand mere lækker og giver en bedre komfortvarme. Desuden er prisforskellen også meget begrænset.

• #5   8. aug 2014 Kan i så anbefale nogle varmepumper der er fornuftige?

• #6   8. aug 2014 Haier, Sanyo, Panasonic, Mitsubishi, Daikin, Toshiba.
    Jeg monterer for Gree for www:kcdanmark.dk
    Vælg noget med 8/10 grader funktion

• #7   8. aug 2014 Preben
    Kan du linke til nogle gode modeller som normale mennesker har råd til? smiley

• #8   8. aug 2014 Jeg har en Haier i mit værksted, bruger ca. 2000,- pr. vinter på at holde 10 grader der ude og går jeg der ude smider jeg den på 20 grader, hvilket den hurtig laver,
    samtidlig affugter den, så alt der tørt og dejligt, selv ved 10 grader...

Værkstedet er 85m2 så syntes det er billigt for at holde værktøj, bil og mc tør og varm.

Og det skal lige siges at jeg bruger mit værksted meget, oftest flere timer om dagen...

En anden fordel er at kommer du hjem med en våd, kold bil, er den dejlig varm og tør næste morgen....

• #9   8. aug 2014 Den varmepumpe jeg har i garagen er en zibro s1326, jeg købte den i bygma på bud til 2499,- og den har kørt fint siden 2009 og gør det stadig smiley

• #10   8. aug 2014 Ved afbrænding dannes der CO2 og H2O uanset om det er petroleum eller gas.
    #1 har den rigtige løsning, som du nok bliver mest glad for i længden.

• #11   8. aug 2014 Kan man installerer en varmepumpe selv, og medfølger alt?

• #12   8. aug 2014 Ja de billige kan man oftest selv montere... men tror du vil blive glad for at få en lidt bedre og få den monteret... det koster ikke meget, du kan evt selv sætte delene op så montøren kun skal tilslutte rør og fylde systemet...

Kommentér på:
Garage og varme.

Annonce