Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af grafitti 5.500 kr.
  • Rengøring af lejlighed 65 kvadratmeter, lister, døre og dørkarme, gulve, skabslåger, vaskeskab og vinduer 1.500 kr.
  • Tage 5 loftlamper ned ifbm flytning 560 kr.
  • Havemand til havearbejde 2.000 kr.
  • LE fejl på vaskemaskine 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.146 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så kom der ny gammel cykel i stalden :)
  • #1   10. aug 2014 tillykke .

• #2   10. aug 2014 Mange tak. Det er lidt noget andet end min gamle honda, men tror jeg bliver glad for den

• #3   10. aug 2014 Den er da uhyggelig ren af en mudder-raket:P tillykke med den smiley

• #4   10. aug 2014 Den er faktisk rigtig rigtig pæn. Og fik regninger med fra da motor topstykke osv blev lavet i maj, så den er frisk er den

• #5   10. aug 2014 Fin maskine. Men hva er årsagen til at du hellere ville have sådan en fætter, frem for din gamle CX? smiley

• #6   10. aug 2014 Ville bare prøve noget nyt. Cx'eren var dejlig ingen tvivl om det, men ja, der sku ske noget. Og så kom den her forbi

• #7   10. aug 2014 #6 Ja det kan jeg godt forstå. Det kan godt blive lidt trivielt med den samme maskine dag ud og dag ind smiley

• #8   10. aug 2014 En cylinder er alt man har brug for smiley

• #9   10. aug 2014 Den er fandeme sjov. Og høj. Og hvor er det skægt at bruge kick starter nu. Det kræver sku lidt teknik. Men det kommer nok

• #10   10. aug 2014 #7 .

fortalte jeg også til x konen , så hun måtte skiftes ud .

lol lol .

smiley :)

mvh

• #11   10. aug 2014 tillykke med den, den ser sku ellers fed ud.. mvh hc

• #12   10. aug 2014 Den syntes jeg også. Der er lavet alt muligt ved den. Fladspjæls kaburator andre dæmpere, osv osv. Så den er høj og dejlig

• #13   10. aug 2014 #9 Kickstarteren er det vigtigste på en motorcykel efter min mening. Der er bare noget magisk ved at sparke dyret igang med "håndkraft". Mærke mekanikken klikke under foden på en. Vide at indtil man trådte foden ned, så var det bare en bunke metal der ikke kunne noget selv. Kun fordi man bogstavelig talt sparkede liv i dyret, lever og ånder den smiley

Og ja der skal sku et lille ritual til for at starte sådan en enkeltbenet maskine. Min SR skal helst have benzinventilen på prime, chokeren skal lige vippes op og ned en 3-4 gange for at løsne den og sættes 2/3 på, der skal pumpes et par gange på kickstarteren, drejes en enkelt gang på gassen, kompressionspunktet kommer man over ved hjælp af snøfteventilen og så skal der ellers ikke røres ved mere. Så skal man bare sikre sig at kickstarteren er i øverste "klik" og så skal der sparkes hårdt igennem en enkelt gang med samme entusiasme som var det Hitler man trampede på. Vrrruuummm! Gøres ritualet ikke, så kan man sparke i evigheder og kun høre det lejlighedsvise "pufff".

Det er sjæl og personlighed smiley

#Busa

smiley smiley

• #14   10. aug 2014 Det er jo det med de gode gamle dage ,og maskinerne fra dengang.! det er jo feee at sparke sin maskine igang når den overgiver sig første anden eller evt. 3gang .men så er det skuda også det ... kan da stadig huske min cz cagiva . den var næsten ny. 3500km på klokken .Men fucking lorte umulig at sparke liv i . Så hellere trykke lidt med højre tommel, skuda smiley

• #15   10. aug 2014 #14 hvis den ikke vil starte, så er der jo noget galt. Så er det frem med værktøjet og begyndet at skille ad. Jeg har stået og stillet ventiler, hvilket kræver at tank og sæde pilles af, i siden af motorvejen, fordi at den pludselig begyndte at tikke meget højt smiley Det er ikke praktisk, men det er sku lidt cool alligevel smiley

• #16   10. aug 2014 Gu er det cool. Jeg har blandt andet en 650cc Dnepr den er nem at træde igang. Men på min aller første tur ,havde jeg ikke lige luret chokkeren endnu,hvilket resulterede at vi gik i stå et par km hjemmefra ,makkeren i sidevognen og jeg stod og justerede og jokkede.Da kom der to Ukrainere/Russere eller sådan noget, ud af huset vi holdt ved bad os træde til side de justerede ,tjekkede benzin,chokker osv. Og gav os en lektion i opstart og kørsel af den gamle maskine. De havde begge to været udsat for sådan noget kram i deres hjemland .Siden har jeg næsten altid kunnet starte den ved første træd når den en varm smiley

• #17   10. aug 2014 #16 Jeg kunne satme også godt tænke mig sådan en gammel sidevognsmaskine. Syntes de er fantastisk fede. Til vinterkørsel ville det være så sejt. Især dem med træk på sidevognen og med kæmpe knobdæk. Det er jo så nok en Ural man skal have fat i, da de har låst differentiale, men så skal sidevognstrækket dog pilles fra om sommeren smiley

Kommentér på:
Så kom der ny gammel cykel i stalden :)

Annonce