1.185 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Hvad skal denne bobber/chopper koste? Hvad skal denne bobber/chopper koste?
Pænt god dag!
Jeg ville bare høre hvad jer cruiser eksperter mener denne Honda VT 750 ACE Shadow burde koste??
Den er fra 1998, 750 kubik, kørt 26000km, fremflyttersæt, Service udført hvert år, Nye dæk..
fejler intet mekanisk og kører rigtig godt.
0 synes godt om
nov 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 654
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 252
okt 2010
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 827
#5 spørger endda om trådstarter vi bytte.
Hvis den her slags tråde er ok, så burde alle jo oversvømme forumet med "hvad er min motorcykel værd?" tråde for at få noget ekstra reklame ved siden af den almindelige markedsannonce.
Igen ikke for at være et røvhul, bare for at holde vores forum rent, men jeg håber af en admin vil tage tråden her ned
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 21 Svar: 358
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.744
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.584
okt 2008
Følgere: 44 MC-er: 26 Emner: 23 Svar: 1.458
Manden søger en pris, ikke jeres mening om maskinen.
Jeg har ingen ide om værdien på maskinen, men værdien af de negative kommentarer er lig nul.
Smag kan ikke diskuteres, nogen vil have moderen, andre datteren... igen andre begge...
okt 2008
Men, vil man hjælpe hvorfor så ikke bare holde sig til prissætningen?
Har man intet pænt at sige om en maskine er det i min verden bedst at klappe i...
Bliver man spurgt om sin mening.. Ja, så skal man sgu bare give los ,)
Er i øvrigt rimelig enig med Arsukfjorden i hans antagelser
okt 2008
Hvori ligger det venlige?
men, som nævnt kan du sagtens have ret det anfægter jeg slet ikke, jeg kender intet til lige det.. men til ikke at nedgøre andres ting som de sikkert selv kan lide og er glade for.
mar 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Men tak til jeres svar, positive såvel som negative..
Sagen er bare den at det ikke er en salgs annonce som når nogle tror... Det jo lidt svært at sælge hvis ikke man ejer.. Jeg har intet forstand på choppere og deres prissætning --> derfor er det en god idé at bruge forumet her for at høre en second opinion på den motorcykel man lurer lidt på......................
Det skal lige siges at der ikke er lavet nogen konstruktiv ændring.. alle dele er monteret med bolte i huller og gevind som eksisteret i forvejen (Så ingen svejsning) - det betyder at motorcyklen kan laves om til original indenfor en time.
Men tak for jeres svar.. blev da lidt klogere ( Tror jeg )
Hvad skal denne bobber/chopper koste?