1.185 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Alexander N
Alexander N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad skal denne bobber/chopper koste? Hvad skal denne bobber/chopper koste?

Pænt god dag!

Jeg ville bare høre hvad jer cruiser eksperter mener denne Honda VT 750 ACE Shadow burde koste??

Den er fra 1998, 750 kubik, kørt 26000km, fremflyttersæt, Service udført hvert år, Nye dæk..

fejler intet mekanisk og kører rigtig godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal denne bobber/chopper koste?
  • #3   15. aug 2014 Ca. 35000, +/-hvis de originale dele medfølger.

• #5   15. aug 2014 Kunne du være interesseret i en bytte handel?

• #6   15. aug 2014 Nu er det ikke for at være et røvhul, men tråden her burde slettes. Ja det er officielt ikke en salgsannonce, men det er jo tydeligt at den er til salg og der bliver skrevet priser i kommentarene osv.
    #5 spørger endda om trådstarter vi bytte.

Hvis den her slags tråde er ok, så burde alle jo oversvømme forumet med "hvad er min motorcykel værd?" tråde for at få noget ekstra reklame ved siden af den almindelige markedsannonce.

Igen ikke for at være et røvhul, bare for at holde vores forum rent, men jeg håber af en admin vil tage tråden her ned smiley

• #10   15. aug 2014 Smag og behag, jeg synes den er mindre grim efter ombygningen....

• #11   15. aug 2014 Den er fra 1998!!! Kan ikke koste mange basser øre.

• #12   15. aug 2014 Ser da kikset ud med det sæde der smiley Fjeder sæder er KUN til hardtails... eller til nød en softtail.

• #13   16. aug 2014 Jamen, hvorfor den tone...
    Manden søger en pris, ikke jeres mening om maskinen.

Jeg har ingen ide om værdien på maskinen, men værdien af de negative kommentarer er lig nul.
    Smag kan ikke diskuteres, nogen vil have moderen, andre datteren... igen andre begge...

• #15   16. aug 2014 Jeg kan ikke vurdere om din eller de andres prissætning er ok da jeg intet ved om den slags maskiner.
    Men, vil man hjælpe hvorfor så ikke bare holde sig til prissætningen?
    Har man intet pænt at sige om en maskine er det i min verden bedst at klappe i...
    Bliver man spurgt om sin mening.. Ja, så skal man sgu bare give los ,)

Er i øvrigt rimelig enig med Arsukfjorden i hans antagelser smiley

• #17   16. aug 2014 "fejl ombygningen"
    Hvori ligger det venlige?

men, som nævnt kan du sagtens have ret det anfægter jeg slet ikke, jeg kender intet til lige det.. men til ikke at nedgøre andres ting som de sikkert selv kan lide og er glade for.

• Alexander N
    Alexander N Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #19   16. aug 2014 Wow, denne tråd eskaleret ret hurtig...

Men tak til jeres svar, positive såvel som negative..

Sagen er bare den at det ikke er en salgs annonce som når nogle tror... Det jo lidt svært at sælge hvis ikke man ejer.. Jeg har intet forstand på choppere og deres prissætning --> derfor er det en god idé at bruge forumet her for at høre en second opinion på den motorcykel man lurer lidt på......................

Det skal lige siges at der ikke er lavet nogen konstruktiv ændring.. alle dele er monteret med bolte i huller og gevind som eksisteret i forvejen (Så ingen svejsning) - det betyder at motorcyklen kan laves om til original indenfor en time. smiley

Men tak for jeres svar.. blev da lidt klogere ( Tror jeg ) smiley

Kommentér på:
Hvad skal denne bobber/chopper koste?

Annonce