www.bikez.dk fornyelse/reperation af siden www.bikez.dk fornyelse/reperation af siden
Hejsa alle sammen.
Jeg tænkte om der sidder er par stykker herinde som har styr på hjemmesider, php og mySQL databaser..... for jeg har ikke..
Jeg fik for snart mange år siden oprettet www.bikez.dk og fik en kammerat til at lave alt det "nørdede"
Nu har der været travlt om siden er blevet forsømt i det sidste LANGE stykke tid. men nu skal der ske noget.
Så jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe med følgende:
Flyning til andet webhotel (billigere)
Rette bruger billed upload (med Admin godkendelse)
Bruger oprettelse og ændring af motorcykel data (med admin godkendelse)
Ændre kommentarer så der kun kan laves kommentarer ved brug af CAPCHA
Nyt design?
lave en bedre søgemaskine på siden.
Jeg kan ikke betale dig for arbejde så det skal være hvis du har lyst til at hjælpe med at få bikez.dk op at køre igen så alle de andre motorcykel interesserede igen kan få adgang til info om alle de forskellige motorcykler.
Kontakt mig eventuelt her eller send mig en mail på esbenboell@gmail.com
jun 2013
Følger: 9 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 713
jun 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 182
(Bl.a. byhøst.dk)
apr 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 117
Jeg er selv ved at opbygge en webshop med dag/dag levering www.motoparts.dk, har dog folk til det rent tekniske, dog ville jeg have en stor interesse i at kunne linke videre til din side når den er færdig.
Så hvis du lyster osv så smid mig lige en pb, så kan jeg få en fane der guider videre til din side, når den er oppe og klar så den får et bredere kendskab, det lyder som en rigtig fed side og tjekke op på når den er oppe
Mvh Kevin
www.bikez.dk fornyelse/reperation af siden