6.494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Til alle el installatører! Til alle el installatører!

Hej med jer!

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om hvad I arbejder med, og hvordan det er?
Der må være nogen her inde der arbejder med andet end boligbyggerier ol.

Jeg er selv uddannet elektriker for 3 år siden, og nu er jeg ved at køre rimelig sur i det.
Derfor overvejer jeg meget, om jeg skal starte på installatør uddannelsen i år?
Har fået GO fra skolen, men skal ned og høre om det på onsdag.

Hvad arbejder I med?
Og hvis der er nogen der har lyst, ville det også være interessant, hvad I får i løn?

Syntes altid skolers argumenter er så flyvske.
"Du får MEGET i løn" ?? -men hvor meget?
"Der er masser af spændende jobs!" -men hvad?
som få eksempler smiley

Så kom med info om hvad I ved og vil dele!
Tak!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle el installatører!
  • #3   20. aug 2014 He:

#1: Du svarede lige nøjagtigt ligeså mudret som de svar han allerede har fået: Det er sgu et meget godt job jeg har og jeg tjener rimeligt!?

• #4   20. aug 2014 Jacob: Hvor arbejder du? Og med hvad?

• #5   20. aug 2014 Ikke noget der er relevant for en el-installatør uddannelse, jeg er kemiker og laver laver projekter omkring udvikling af nye materialer.

• #6   20. aug 2014 Brug lidt ekstra tid og læs til maskinmester i stedet. Så får du mulighed for el aut. samtidigt og mange flere jobmuligheder.

• Carsten T
    Carsten T Tilmeldt:
    apr 2014

MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 23
    #7   20. aug 2014 #6