6.093 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Tyveri i omklædningsrum Tyveri i omklædningsrum

Hej, og undskynd OT; ved bare ikke lige hvor jeg ellers kunne søge råd.

Min pung og tilhørende kontanter, betalingskort og kørekort blev lige hapset da jeg var nede og træne.
Låsen var blevet 'brudt op'. Dette var dog utroligt nemt at gøre - da vi efterfølgende prøvede selv at se hvordan de havde båret sig ad. Det kunne gøres uden nogen form for værktøj - det var bare lige at rive hårdt nok fat, og så åbnede skabet. Det virkede som om låsen ikke var fastsat på den rigtige måde.

Er der nogen der har nogen idé om man kan holde FitnessWorld ansvarlig? Det er trods alt 200 kroner om måneden man betaler, og så er det sgu ærgerligt at deres faciliteter ikke er i orden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri i omklædningsrum
  • #1   26. sep 2014 De skriver, der hvor jeg træner (fitness world), at de ikke dækker tyveri i skabe med mere.
    Du betaler desuden nok også mere end 200kr i måneden smiley Er abb ikke 240?

• #2   26. sep 2014 fitness World i håndværker byen ?

• #3   26. sep 2014 Tjoo, det gør jeg desværre nok - og jeg ville også godt kunne forstå det, hvis ikke det var fordi at det var deres lås som ikke sad ordenligt fast, og at det virkeligt var super nemt at åbne skabet, selvom jeg havde låst det som det skulle låses.

• #4   26. sep 2014 I Hundige Storcenter... Eller "Waves" som det fejlagtigt kalder sig selv i en forhåbning om at kunne virke "finere".

Træner normalt i Taastrup, men eftersom min træningsbuddy fra Taastrup er syg, tænkte jeg at jeg lige ville prøve det center som var tættest på.

• #6   26. sep 2014 i min verden vil det altid hedde hundige centeret smiley
    har en kammeret som arbejder der, skal jeg spørge om det er et større problem de døjer med? Ved dog ikke om det kan stille dig bedre mht erstatning.

• #7   26. sep 2014 Jeg bruger 2 fitness World centre her i Århus, hvor begge typer skabe låses med egen medbragte hængelåse. Der dækkes ingenting hvis der bliver stjålet noget.
    Der hænger sedler i omklædningen hvor der står man ikke skal lade værdigenstande ligge i skabene, og med god grund. Det er godt nok ved at være et års tid siden jeg sidst har set et ødelagt skab efter tyveri, men en overgang skete det rigtig ofte. Jeg lader telefon og pung ligge derhjemme, og de gange hvor jeg har det med ryger det i lommen.

• #8   26. sep 2014 #6 Tak. Jeg tager også lige en tur der ned på mandag, da deres chef har fri i weekenden. Jeg regner ikke med at de erstatter det - men jeg håber på at de kompenserer med en måned eller to gratis træning.
    De drenge som var nede i omklædningsrummet fortalte mig at de havde hørt om det før, og de viste mig nogle af de andre skabe som man kunne se havde været brudt op.
    Det er lidt noget rod, da jeg ikke kan låse min bil og derfor ikke bare kan efterlade mine ting der i stedet.

• #9   26. sep 2014 https://www.youtube.com/watch?v=AEFeP77Z7DA

• #10   26. sep 2014 Hvorfor skulle de give dig gratis træning ?

Har du ikke selv en forsikring der dækker det?

• #11   27. sep 2014 Hvorfor de skulle give mig træning som kompensation? Fordi deres skabe er i uorden på grund af manglende vedligeholdelse, således at de er nemme at bryde ind i.

Man betaler vel ikke 200+ kr. om måneden 'bare for sjov', man betaler vel for at benytte nogle faciliteter som man må forvente er i en ordentlig stand.

• #12   27. sep 2014 Men skulle du ikke sikre dig at det skab du bruger er defekt eller ej inden du benytter det?

Ofte er opbevaring på eget ansvar sådanne offentlige steder.

• #13   27. sep 2014 Jeg prøver ikke lige at bryde skabet op for at se om det er sikkert, ligesom jeg ikke står og rusker i maskinerne for at se om de fungerer som de skal.

• #14   27. sep 2014 Kontakt din indboforsikring.

• #15   27. sep 2014 Hvordan ved du så at det var defekt og ikke bare er ødelagt med vold efter du har forladt det med dine sager deri?

• #16   27. sep 2014 Hvis kvaliteten af skabene bare er af dårlig kvalitet fra ny, så er det jo sådan det er.

Men ja prøv at spørg dit eget forsikringsselskab om de dækker.

Fik engang stjålet tøj fra en tørresnor i en baggård. Der dækkede min indbo

• #17   27. sep 2014 forpulet tyve svin.

• #18   27. sep 2014 Indboforsikring vil nok være det eneste, der måske dækker. Surt smiley

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    aug 2007

Emner: 1 Svar: 35
    #19   27. sep 2014 Indbo burde dække det. Har en bekendt der også fik brækket sit skab op i træningscenteret, og nøgler og pung er væk. Da han kommer ud på p-pladsen er bilen væk. Da han kommer hjem er hele lejligheden gennemroet, som om de ledte efter narko eller kontanter. Dette fik han dækket af sin indbos forsikring, dog dukkede bilen op dagen efter uden en skramme

Der hvor er jeg træner (også FW) er der skabe ude i selve centeret. Dvs der er alle tiden aktivitet og der er videoovervågning..

• #20   27. sep 2014 Måske kan du få lidt fra din indboforsikring.

Instituttet har skrevet sig ud af ethvert ansvar for længe siden.

#11 Man betaler 200 kr om måneden, fordi dette bidrager til instituttets profitmaksimering!!!!

• #21   27. sep 2014 Det er egentligt sjovt du kan fralægge dig et ansvar på den måde. Gad vide om det er lovligt.

• #22   27. sep 2014 Den der thumbs up, handler nu ikke om at det burde være strafbart at håbe på andres ansvar, men hold da kæft hvor kunne mange få et simplere liv, hvis man lagde den hellige naivitet til hvile!

• Nhb
    Nhb Tilmeldt:
    mar 2014

MC-er: 1 Svar: 78
    #23   27. sep 2014 Gå altid rundt med en taske hvor du har det hele i, lige fra sko til nøgler protein shake osv, ja også hjelm. Jeg har aldrig hørt noget for at have så meget med, og det er desværre nødvendigt mange gange.

Stol ikke på en skid, sørg for din egen sikkerhed !

Kommentér på:
Tyveri i omklædningsrum

Annonce