{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.646 visninger | Oprettet:

Hvor bestiller i træpiller (Fyn) {{forumTopicSubject}}

Hej MCG...

Så er forberedelserne til den kolde tid ved at være igang. I den forbindelse skal jeg have bestilt træpiller hjem til mit fyr således at både jeg selv og cyklerne kan holde varmen. smiley

Jeg har tidligere bestilt Tyskland ved www.pillemadsen.dk , men har også tidligere handlet herhjemme ved bl.a. land og fritid og greeni. Men der er dog stadig nogle penge at spare ved at få dem i tyskland.

Er der nogen derude der har nogle anbefalinger på forhandlere eller gode tilbud lige for tiden?

Jeg har erfaret at livet er for kort til dårlige træpiller fra producenter der ikke skriver deres navn på poserne. Vil hellere bruge tiden på at hygge om mc'en eller konen i stedet for at skrue i et fyr der stopper grundet dårlige piller. smiley

Jeg har kun plads til 4 ton i poser og de skal kunne læsses af i min perlestens gårdsplads.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor bestiller i træpiller (Fyn)
  • #1   9. okt 2014 Træpillehuset.dk
    De anbefaler at man bestiller transport igennem PSKtrans, de levere med truck så du kan nærmest få det leveret på en pløjemark hvis det er det du ønsker.
    Lava og barlinek er nogle fine piller.


  • #2   9. okt 2014 Jeg bruger KUN Flexheat piller fra f.eks. pillemadsen.

    bestiller normalt pillerne ved pille Madsen og fragten ved P. Pedersen Ejby så kører det lige til døren.

    De forhandler og Flexheat ved Tarup mølle hvis man vil hente dem selv.. prisen er rimelig tæt på pillemadsens.


  • #3   9. okt 2014 er de på recept de piller der .

    smiley smiley


  • #4   9. okt 2014 Den lokale STARK, Fin kvali til prisen, Fragtfri levering.

    Flexheat har skiftet navn til heatlets smiley Fin kvalitet, men kun 900kg pr palle og det ødelægger den gode deal.


  • #5   9. okt 2014 Kan også anbefale Energi 7 eller Træpillehuset og få en super lev med PSK trans smiley har kun roser til dem.

  • #6   9. okt 2014 Pille Madsen i Flensborg. http://www.pillemadsen.dk/shop/frontpage.html

    Via hjemmesiden finder du en vognmand som levere pillerne til dig. Vi bor på fyn og bruger Poul Pedersen, Ejby http://www.fragtshoppen.dk/
    Som køre pallerne helt ind i din garage/lade.

    P.S. Der er ca. kr 3000,- (ved 6 paller) at spare ved og købe hos pille madsen.


  • #7   9. okt 2014 #6
    Hvor kan du få 6 paller (960 kg) for 8500,- leveret ???


  • #8   10. okt 2014 # Det skriver jeg ikke.

    Jeg skriver at der er kr. ca. 3000,- at spare, hvis du køber i tyskland leveret.

    Højlund mølle (Højlund pillen) leveret til din garage for 6. palle kr. 12894,-
    Pillemadsen (Heatlets tidligere Flexheat) leveret til garage 6 paller kr. 11166,-

    Besparelse kr. 1728,-

    Min sammenligning var taget ud fra Flexheat pillen (dansk træpille), som Højlund ikke sælger længere, hvilket Pillemadsen gør under nyt navn Heatles.


  • #9   10. okt 2014 6 paller ( 960kg) fra stark 11862,- bestilt i dette øjeblik, inkl levering i indkørsel.

    Hvis vi starter noget seriøst navlepilleri så koster heatlets fra pille Madsen 2,06,-/kg og starks 2,05,-/kg

    Jeg kan ikke finde en besparelse smiley


    Mvh Brian


  • #10   11. okt 2014 #9 Hvad er det for en pille du har købt, fra Stark?

    Der er jo stor forskel på træpiller og indholdet i træpillerne, hvilket vil sige kvaliteten og brændværdien (hvor meget varme får du ud af pillen).



  • #11   11. okt 2014 Lytter med for har har købt dem bilka havde.

    Arbejder i et transport firma så leveringen bør jeg kunne finde billigt..


  • #12   11. okt 2014 I Stark er det Rosager Træpiller.. Umiddelbart opgiver Rosager en brændværdi på 4600 kcal hvilket er ca. 5,3 kWh/kg.. det må siges at være meget pænt. men hvad med smuld i poserne?

    Jeg plejer at købe Barlinek da der strort set aldrig er noget smuld i poserne.


  • #13   11. okt 2014 Jeg synes ikke de LAVA piller jeg også har pt er bedre.
    Pillerne er uden meget skidt, der er ikke meget smulder, alm aske niveau og ingen slagger. Jeg har ikke noget at klage over.
    Poserne er let perforerede, så de er ikke velegnet hvis man har pallen stående udenfor, når man har fjernet indpakningen. Men det er jo også de aller færreste der får det problem.


  • #14   12. okt 2014 Prøv at gå på denne hjemmeside her http://www.stokerpro.dk
    Her er alle træpiller anmeldt af brugerne, igennem mange år.

    Min erfaring med træpiller og skiftende mærke, må jeg sige at Heatlets har jeg bedst erfaring med, på vores Scotte Black Star.


  • #15   23. okt 2014 Hvad endte du med??

  • #16   23. okt 2014 Det endte med træpillehuset.dk bare for at prøve noget andet end pillemadsen. jeg fik 4ton leveret for 7620,-
    Jeg syntes dog bedre om servicen ved den fragtmand som jeg bruger når jeg bestiller ved pillemadsen, men ellers er jeg godt tilfreds. jeg bestilte i fredags og fik dem leveret igår.


  • #17   24. okt 2014 Ok, så vil jeg lige kigge der.

  • #18   24. okt 2014 Kim 5492 hvad var det for en fragtmand der kom med pillerne ? Hvorfor var servicen bedre ved den anden vognmand fra pillemadsen

  • #19   25. okt 2014 Tror det hed PKS.. Jeg havde bedt om at blive ringet op eller sms'et inden de leverede. Det stod tydeligt på fragt brevet, men skete ikke. Og jeg ved at chaufføren har set fragtbrevet, da pillerne blev stillet det rigtige sted. De plejer de altid at ringe ved den anden vognmand, her plejer der at kommer en sms dagen før med et cirka tidsrum for leveringen, og så ringer de ca. 30 min før de er på adressen. Desuden bar pallerne tydeligt præg af at have fået en voldsom behandling, der var skader på både paller og på 5 poser træpiller, to af poserne var der gået fugt i.
    Derfor mener jeg at den anden vognmand er bedre.


  • John H
    John H Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 12 Følgere: 1 Svar: 9
    #20   22. mar 2017 Der er for mig ingen tvivl. Absolut Træpiller har rigtig rigtig mange forskellige træpiller. De er vist nok dem, der har flest i Danmark. Tror også de producerer dem selv. Se her http://www.absolut-traepiller.dk/ eller prøv at Google dem.

  • #21   22. mar 2017 @john
    Du får sgu lige en udstemme for skjult reklame..... Du har INGEN mc interesse!

    Betal for dine træpille reklamer..


  • #22   22. mar 2017 Vi får heldigvis luft-til-varme anlæg her til sommer... Slut med at slæbe træpiller! smiley smiley smiley

  • #23   22. mar 2017 næ Milling..... Du får luft til luft, eller luft til vand varmepumpe smiley

    Luft til varme er sådan noget der findes omkring ækvator smiley


  • #24   23. mar 2017 Er sku' ligeglad med hvad vi kalder det.. jeg slipper for træpillerne, DET er hovedsagen smiley

Kommentér på:
Hvor bestiller i træpiller (Fyn)

Annonce