{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trolle stien Norge
  • #1   29. okt 2014 Jeg har prøvet den 2 gange for 4-5 år siden, på min SV1000, med konen

• #2   29. okt 2014 Jeg kender ikke den sti. Men hvad er det for en Suzuki klub? Har du et link eller noget?

• #4   29. okt 2014 Vejen fra Lysebotn og nationalruten Jæren fra Kristianssand til Stavanger.
    Men som Brian skriver, smut af hovedvejen og kør over fjeldene så er du næsten sikret en flot tur.

• #6   30. okt 2014 Altså jeg er ret stor fan af Norge når det kommer til mc tur.
    Men Trolle stigen er ikke turen hver hvis du spørge mig. Jo vidste er der fede veje omkring den men det er der så mange steder i Norge og andre selv toppen af Trolle stigen er flot men man har da set det der var bedre, så taget i betragtning af hvor langt der er op er det ikke hver. Hvis ikke det fordi man vil se andet i nærheden.
    Var i Norge med en buddy for et par år siden hvor der var tre mål på en uge bestige prikestolen, køre på trollestigen og besøge noget famile.
    Fortrød vi var kørt helt op bare for at køre på Trolle stigen. Vi oplevede så mange andre fede veje...

• #7   30. okt 2014 Til Kim M ,det har du ret i Norge er et super land rent narturligvis mæssig når man kører mc . Trolle stien er nok også bare lidt en fiks ide som jeg skal have ud af systemet , lidt som den om Nordkap , man ved godt turen bliver lang og hård men det skal bare gøres ingen ved hvorfor , jeg plejer at være i Norge hvert år på en mini tur på 3/4 dage til lidt hygge træf med klubben og det lægger de værste abstinenser

• #8   30. okt 2014 Forstår jeg godt hehe det ser fanmer fedt ud smiley

profilbillede
  • #10   30. okt 2014 Trollstigen er en flot naturoplevelse, den er ikke nogen fed mc-vej, slet ikke hvis man tænker kneeslider stil smiley

• #11   30. okt 2014 Hvad er det for en suzuki klub der nævnes herinde, nogen der har et link? smiley

• #12   30. okt 2014 En flot tur som ikke er langt oppe i Norge

Start i Gol Følg rigsveg 7 mod Ål/Geilo til man kommer til Hagafoss og vejen går af mod Hol og Hovet Står vist også Aurland.. fylkes vej 50
    Følg den over fjeldet og få en rigtig flot tur over fjeldet til Aurland på den anden side og den lange tunnel .. Evt lade turen gå vidre til Voss .. Eller retur til Gol/Hemsedal via tunnelen og lærdal for så at tage et fjeld mere over til Hemsedal .. EN næsten flottere tur og fin asfalt meget af vejen

• #13   31. okt 2014 Johnny b

Hehe ja men det kan jeg godt følge dig i man høre nemlig tit motorcykelister snakke om den men den er overvurderet hvis du spørge mig.
    Som en anden siger er det ok naturoplevelse også.. Meget vand og 10-15 vandfald som er små og mellem store.
    Men ja jeg vil også gerne køre til Nordkap for at kunne vinge den af på cv'et smiley

• #14   31. okt 2014 Til lisbet o. Classisk Suzuki Club Skandinavien , den indeholder alle forskellige Suzuki motorcykler med hovedvægt på de ældreår modeller og dækker Danmark , Norge og Sverige ,

• #15   31. okt 2014 Tak Johnny B smiley

• #16   31. okt 2014 Husk nu man bliver straffet med døden hvis i laver noget som er sjovt i Norge.. ALT er ulovligt i Norge, og det koster kassen at gi den gas heroppe.

Jeg havde taget en "svingtur" i alperne i stedet.
    Tænker de Italienske myndigheder ikke er så hysteriske som i Norge. (uden at vide det)

• #17   31. okt 2014 P M Kommer an på hvor man giver gas .. Den der 24km tunnel sidder der 4 kameraer i .. Tager kun forreste plade .. Altså fri hastighed på MC Eller med tildækket nummerplade smiley

200kmt er prøvet et par gange (Har boet på den anden side af fjeldet)

Kommentér på:
Trolle stien Norge

Annonce