{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

charter rejse, hvor hen?? {{forumTopicSubject}}

Dav alle sammen

Jeg skal lige låne lidt af jeres erfaringer.
min mor har aldrig været sydpå på en charter. Og det har jeg heller ikke. Men hun har altid ønsket sig det. Så jeg skal have hende med en uge afsted, til marts havde jeg tænkt mig. Men hvorhen
min gamle mor på 54 er ramt af kol, og har ikke meget krudt tilbage og give af, og er derfor svagt gående og skal have rigeligt med væske. Men hun drømmer om og se lokale markeder, lidt kultur, en palme eller to, en dejlig lækker strand
men som hun siger, det må helst ikke være alt for varmt. Jeg tænker Max 25 grader. Og det skal helst ikke være sårn man skal køre flere timer for at se nogen seværdigheder, da hun kan gå fra at have det godt, til at have det rigtig skidt rimelig hurtig.

jeg tænker selv Grækenland, men hvordan er vejret omkring marts. Desuden har jeg gran Canaria i tankerne, men aner ingenting mm seværdighederne
Tyrkiet og Egypten er no go


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  charter rejse, hvor hen??
  • #1   5. nov 2014 Mallorca ville måske være en mulighed. Ingen påtrængende sælgere, rigtig lækkert vand og strand. Ved ikk hvor varmt der er i marts men vil gætte på omkring 30 grader. Det er et lækkert og flot sted til rimelige penge. Bare min erfaring smiley

  • #3   5. nov 2014 JR, det er ingen problem mht KOL, hverken på Mallorca, Tenerife, Gran canarie eller Thailand for den sags skyld, min mor som er formand for Lungeforeningen rejser hvert år, tværtimod er den kolde / fugtige luft i vinterhavåret ikke det bedste
    ( nogen dage kniber det med & tage trappen eller handle ind ) for hende..

    Michael, du skal huske ved udlandsrejse & sørge for at lægen / rejseforsikringen har sagt god for det i tilfælde at der sker noget...


  • #4   5. nov 2014 Hej jeg arbejder med forsikring, så lige et lille tip: Sørg nu for at hun har rejseforsikring og får en medicinsk forhåndsvurdering i forhold til hendes KOL ud fra forsikringsselskabets regler.

    Hvis forhåndsvurderingen tager forbehold for diagnoser der kan relateres til KOL vil jeg anefale et EU land som er landfast med DK (så det blå kort dækker offentlig sygehus hvis forsikringen siger nej). Altså ingen græske øer og lande uden for EU som fx Tyrkiet. I værste fald kan man så hoppe i bilen og køre ned og hente hende hvis der sker noget fx. med lungerne hvor hun ikke må flyve og forsikringen ikke dækker pga forbehold mod kendte/kroniske diagnoser.


  • #5   5. nov 2014 Samme som Steffen siger - men obs. på at forsikringsselskabet retter sig ikke efter hvis hendes egen læge har sagt at det er en god idé at rejse. Det skal vurderes gennem forsikringsselskabet.

  • #6   5. nov 2014 Mallorca absolut Mallorca

Kommentér på:
charter rejse, hvor hen??

Annonce