{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

Musik Producer {{forumTopicSubject}}

har et par år leget med FL Studio og kunne godt tænke mig at komme ind i Musik Producer miljøet, er der nogle uddanelser her i nærheden af amager eller københavn som man kan starte på eller skal man selv bygge sit eget netværk op? tak på forhånd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Musik Producer
  • #2   10. nov 2014 tak søren, min stil er hip hop RNB. så tænker lidt at den eneste vej frem er at ligge ting på facebook og youtube så man måske kan blive set og os få responst fra folk om hvad de synes? og derefter begynde at tag ud og spille små steder med de kunstner man nu arbejder sammen med.

• #4   10. nov 2014 smid nogle af dine numre op som demo'er på f.eks. myspace.com

• #6   10. nov 2014 Og #3 råd er ikke så ringe enda

• #7   10. nov 2014 Er myspace stedet at bruge?
    Jeg ved godt der stadig er mange der bruger det, men de sidste mange år har stort set alle snakket om at det er et dødt medie.
    Om de har ret er jeg ikke sikker på, men det er ikke ligefrem et rygte der trækker nye kræfter til. smiley

Prøv også at spørg lidt omkring på www.gear-freak.dk og www.4sound.dk/forum

Der sidder også nogle RET kompetente mennesker begge steder der gerne hjælper en der vil i gang. Og på 4sound, kan de også komme med et godt bud på hvordan du kommer billigt i gang da deres ansatte også følger godt med der inde.

Og ellers er det vel bare at spørge om der er nogle der har nogle indspilninger du må prøve at lege med - men husk at lov du ikke bruger det andre steder uden deres tilladelse!
    Så længe det koster gratis, kan jeg ikke se det skulle være umuligt at finde nogle der ville dele noget med dig, det kunne jo også være du kunne fremelske noget de kan lide. smiley

Kommentér på:
Musik Producer

Annonce