385 visninger
|
Oprettet:
Musik Producer {{forumTopicSubject}}
har et par år leget med FL Studio og kunne godt tænke mig at komme ind i Musik Producer miljøet, er der nogle uddanelser her i nærheden af amager eller københavn som man kan starte på eller skal man selv bygge sit eget netværk op? tak på forhånd
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 8
aug 2014
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 3 Svar: 37
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.331
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 839
Jeg ved godt der stadig er mange der bruger det, men de sidste mange år har stort set alle snakket om at det er et dødt medie.
Om de har ret er jeg ikke sikker på, men det er ikke ligefrem et rygte der trækker nye kræfter til.
Prøv også at spørg lidt omkring på www.gear-freak.dk og www.4sound.dk/forum
Der sidder også nogle RET kompetente mennesker begge steder der gerne hjælper en der vil i gang. Og på 4sound, kan de også komme med et godt bud på hvordan du kommer billigt i gang da deres ansatte også følger godt med der inde.
Og ellers er det vel bare at spørge om der er nogle der har nogle indspilninger du må prøve at lege med - men husk at lov du ikke bruger det andre steder uden deres tilladelse!
Så længe det koster gratis, kan jeg ikke se det skulle være umuligt at finde nogle der ville dele noget med dig, det kunne jo også være du kunne fremelske noget de kan lide.
Musik Producer