1.661 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Ford Mondeo gear Ford Mondeo gear

Jeg ved godt vi normalt skriver om mc her men er der en der kan hjælpe ? Min Mondeo er en 2004 stc. Som jeg har haft siden 2005 og den har nu kørt 204,000 km uden problemer overhovedet , men så skifte værkstedet gear olie og straks blev den svær at skifte gear i når den er kold , værkstedet skifte straks til en en anden type er skulle være tynder når den er kold ? Det har ikke hjulpet en s.... , hvad har andres erfaring med ???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ford Mondeo gear
  • henrik S
    henrik S Tilmeldt:
    mar 2014

Følger: 1 Svar: 32
    #2   21. nov 2014 værkstedet har brugt en forkert olie 2 gange i streg vil jeg mene, det kan ikke være så meget andet smiley

• #3   22. nov 2014 For tyk en olie så synchromesh'erne ikke kan få "hurtigt" nok fat.
    Har lige lavet samme fejl på min bil, den skal have 75/80 men vi havde kun 75/90 på værkstedet, den er også blevet træls at få i gear indtil den er blevet varmet op.

Bed værsktedet om at få fat i en orginal olie, og se om det ikke løser dit problem.

• #4   22. nov 2014 Morten p. Tak for hjælpen , det var jo i min naivitet at jeg synes at gearkassen havde kørt 200,000 km og det også må slide på aditivernet så jeg ville egentlig bare gøre det bedste , jeg ringer til Ford på mandag og så må de løse det med original olie , smiley

Kommentér på:
Ford Mondeo gear

Annonce