630 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Gopro silver + eller ikke Gopro silver + eller ikke
Har besluttet mig for at ønske mig et gopro silver i julegave af mig selv, og kan se der er to udgaver, et der hedder + og et der ikke gør, men hvad er forskellen på de to? Kan ikke lige finde noget brugbart om det på nettet
0 synes godt om
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 104
Hver serie har så white, silver og black (4 har ikke white men "hero")
Hvis jeg skulle købe lige nu ville jeg købe et 4 silver..
(link fjernet)
okt 2011
Følger: 1 Emner: 54 Svar: 1.066
kan bare ikke se forskellen på et + og et der ikke er
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 363
(link fjernet)
Men det er da bare at søge på nettet, der er lavet 100 lister hvor de sammenliger de 2 kameraer..
Jeg synes helt sikkert du skal overveje at finde de ekstra penge til et 4 silver, da denne har touchskærm på bagsiden som gør den MEGET mere brugervenlig !! Og prisforskellen er ikke vildt stor..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Køb et 4 Black du har fortjent det bedste
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.039
Men jeg vil ikke liste dem op.
Kan nok de fleste på hukommelsen, men hvis du overvejer at købe et vil jeg lade dig selv om at "blive stedkendt" på nettet
Husk at du skal købe sd-kort også, og det koster lige knap 200 kr det billigste mærkevare brugbare 32gb
Man skal bruge et kraftigt nok 32gb.
Sandisk extreme (45mbps skrivehastighed) anbefales.. 16gb er i underkanten!
God jul
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 363
Har selv stået med mobil/App og indstillet kameraer før, og det er bare en kæmpe fordel at kunne gøre det direkte på kameraet
Mht. strømmen tror jeg ikke det er en ulempe med skærm, da man bare slukker skærmen efter de 5 sek man indstiller(Der sidder en lille knap til dette), og så bruger den ikke ekstra strøm, det gør den derimod hvis man skal have WIFI slået til for at se billedet på sin mobil + strømmen der ryger fra mobilen..
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.025
Skærmen direkte på kameraet er så meget lettere og bedre. Hvis man bruger sit kamera på eks trackdays, hvor man tænder og slukker ofte, samt flytter det rundt mellem forskellige mounts, så er det fedt at kunne tjekke vinklen er ok med det samme. Men det er dog pisse irriterende at man selv skal slukke skærmen hver gang man tænder. jeg savner en automatisk sluk funktion efter eks 10 sek. for som VD er inde på så æder den skærm strøm hurtigere end en jyde bæller øl en sommerdag......
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
Jeg bruger mit til fastmontering og kan da godt se at skal man bruge det håndholdt er det en fordel med en skærm.
Jeg har dog brugt mit håndholdt og peget i den retning hvor jeg ville filme og det er indtil nu lykkedes ganske godt.
Gopro silver + eller ikke