5.180 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Elevationsseng? Elevationsseng?

Hej vi skal have ny seng og er i tvivl om det skal være elevation eller ej, hvad er jeres erfaringer? Har overvejet Nocturne fra Ide samt JUPITER NO1 eller VENUS NO1 fra bedre nætter. Nogle som har erfaringer med disse senge? Vi ser meget tv i sengen så elevation er vel oplagt? Prisleje 10-15000
Vh Lars

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• TV mounting / hanging 600 kr.
  • Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Loftspots slukker ikke 600 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Rensning af tilstoppet afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elevationsseng?
  • #1   25. nov 2014 Min erfaring er.... Wonderland er den bedste elevationsseng jeg har haft.
    Har dog skippet elevationsdelen. Jeg gad ikke længere vågne på siden i en seng, jeg ikke havde fået kørt ned smiley

Valget faldt på en hästen seng. Det bliver det ihvertfald også næste gang, for hold da k*** hvor er den god at ligge i.

• Leif Borup L
    Leif Borup L Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 3 Emner: 1 Svar: 58
    #2   25. nov 2014 jeg har haft elevation de sidste 15 år det bliver kun brugt år vi skal have lagnerne på,vi ser så ikke fjernsyn i sengen vil ikke have det igen?

• #3   25. nov 2014 Jeg har lige købt en god fast box med fast topmadras på fra Jysk (kunne komme alle vegne fra. Har tidligere haft elevationsseng - sker ikke igen ad #1 For satan , hvor bliver man øm af det!

• #4   25. nov 2014 Jeg ville tage en kontineltalseng. Jeg ved ikke hvorfor den hedder dette, men det er i bund og grund bare en almindelig seng.

Jeg overvejede nemlig også elevation, men fravalgte det igen af følgende årsager:

1) Det er sjovt, at kunne køre den op og ned i 14 dage og derefter gider man ikke.
    2) Falder man i søvn med sengen kørt op, så er man radbrækket dagen efter.
    3) Med tiden glider det fra hinanden (hvis det er todelt) og ingen gider rigtig ligge i hullet.
    4) Skal der ses TV, så kan en pude løse problemet.
    5) Du kommer længere for pengene (og altså bedre seng) ved at vælge kontineltalseng fremfor elevation.

Jeg har købt mig sådan en her: http://www.mobler.dk/odder/produkt/mood-continental-36/mood-continental-5-zonet-pocket--gr%C3%A5--fast og aldrig har jeg da sovet så godt.

• #5   25. nov 2014 Her får du multi-pocket fjedre som er bedre end de almindelige pocket, og til kampagne pris. Jysk tilbyder også 100 dags prøvetid!

http://jysk.dk/sovevaerelse/elevationssenge/elevationssenge/gold-e40-latex-elevationsseng-90x200

• #6   25. nov 2014 En seng skal bruges til at sove i og til leg og det holder en elevationseng ikke til med mindre man husker at kører den helt ned inden legen begynder. Tag en skummadras i stedet

• kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #7   25. nov 2014 Elevationsseng er sooooo last year smiley

• #8   25. nov 2014 Det er vist dig, der er sooooo last year Kasper J smiley Jeg arbejder i en møbelforretning med de helt dyre mærker, og vi sælger overvejende senge med elevation (nogen af dem koster over 100.000 kliks) smiley

• kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #9   25. nov 2014 jojo det kan godt være kenneth, men når det kommer til stykke bruger folk det så?
    jeg har selv en elevationsseng og bruger det ALDRIG det var sjovt i starten. men mine 2 hovedpuder klare fint jobbet smiley

men det er vel en smagssag

• #10   25. nov 2014 Kan så lige oplyse at nocturne, jensen, vision, dunlopillo, hilding,sengene i Jysk osv., alle er produceret på samme fabrik. Hvis man sammenligner sengene ud fra hvilke fjedertyper der er i, så gå efter lavest mulige pris. Dunlopillo er undtagelsen, da den er med latexkerne og ikke fjederkerne. Snakker vi elevation, så er stel/ramme/motor alle ens på nævnte mærker. Ville købe billigte sted.
    Mvh tidligere ansat på sengefabrikken Scandisleep/Hilding Anders smiley
    Ps. En elevationsmadras vil med tiden sætte sig, det sker mere sjældent med en god boks!

• #11   25. nov 2014 Jeg kan jo af gode grunde ikke svare på, hvad kunderne gør, men jeg bruger mit elevation. Jeg har så også stor fladskærm og soundbar i soveværelset. Jeg vil dog sige, at jeg personligt nok vil anbefale en type, hvor madrasserne ikke ligger løst på en bund, da de glider fra hinanden, som Søren siger. Vælg i stedet en type elevationsbund, der kan ligge i en sengeramme (i stedet for en alm. lamelbund). Dermed ligger madrassen delvist nede i rammen og glider derfor ingen steder.

• #12   25. nov 2014 Som Kenneth J siger. Hvis du ønsker elevation, så køb en slideback!

• #14   26. nov 2014 Jeg har haft eleavationsseng i over 10år nu , den holder fint også til "leg"
    men jeg har ikke brugt elevation funktionen 10 gange over de ti år
    det er ikke pengene værd i mine øjne .

• #15   26. nov 2014 Der er ingen af dem der holder til leg hvis de er hævet bare en smule

• #16   26. nov 2014 Har også elevationsseng, 46 tommer på væggen - men bruger aldrig elevationsdelen. Køb en alm og en god hovedpude istedet - eller evt. en ekstra.

hästens har jeg ligget i en del gange på hoteller og de er altså fantastiske.

Pas på med kun at købe efter sælgers vejledning omkring vægt/fjedrer/holdbarhed. - prøv at ligge i den et stykke tid! - ganske som skulle du prøvekøre en mc smiley

• #17   26. nov 2014 Tak for alle svarene, valget faldt på en masterbed kontinentalseng fra drømmeland (uden elevation)

• Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    maj 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #18   18. maj 2016 Jeg købte min elevationsseng for snart tre år siden. Det er den bedste investering jeg har gjort i min nattesøvn! smiley Jeg købte min seng hos http://sengeland.dk/

Kommentér på:
Elevationsseng?

Annonce