{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SSO opgave.
  • #1   25. nov 2014 Done...

• #2   25. nov 2014 Svaret, men det kunne da være lidt sjovt at vide hvad i skal bruge svar på de spørgsmål til.

• kennet B
    kennet B Tilmeldt:
    sep 2014

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
    #3   25. nov 2014 Jeg har sendt dig en pb. smiley

• #4   25. nov 2014 I bliver nød til at være mere specifikke når i formulere sådan et spørgeskema, der findes andre "World trade centers" i verden end det ene i spørger ind til, men spørgeskemaet er bygget op som om der kun er et WTC.
    I burde derfor have en kort introduktion, hvor man blev introduceret til det WTC i spørger ind til, så alle der udfylder skemaet ved hvad der foregår.

Spørgsmål 2 virker også lidt overflødigt i forhold til spørgsmål 3 som jeg fornemmer er det i rent faktisk vil vide noget om?!

Så spørges der i spørgsmål 4: "Hvad fik denne store bygning til at styrte sammen?
    For at være ærlig så ved jeg det ikke, og jeg tror der er meget få af dem som udfylder jeres spørgeskema der ved det.
    Jeg er også forvirret omkring hvad i rent faktisk gerne vil vide: Er det hvad jeg tror der skete, eller er det den officielle forklaring som jeg er blevet fortalt i gerne vil høre?

Jeg ved det kan være svært at lave denne slags spørgeskemaer, for man sidder ofte i sin egen lille kuppel og tror at alle ved det samme som man selv gør, det kan let føre til spørgsmål udefrakommende personer kan finde lidt mærkværdige.

Men held og lykke med opgaven, håber i kan bruge mine kommentarer til noget og ikke tager det alt for ilde smiley Og så synes jeg i burde skrive hvad det egentlig er i skal bruge undersøgelsen til, det kan godt gøres uden at afsløre/ødelægge noget. Dem som deltager fortjener at vide hvad deres data skal bruges til.

• #5   25. nov 2014 Jeg har som udgangspunkt intet imod at besvare sådan et spørgeskema og hjælpe andre. Men det kan godt nok være svært, at forstå den røde tråd gennem spørgsmålene som #4 også er inde på.

Hvad nu hvis man reelt aldrig har hørt om WTC 7 (spørgsmål 3) og kommer til til, at skimme første linje i spørgsmål 4 - hvad skal jeg så svare? Har jeg hørt om WTC 7 eller ej - tjah? Det samme med spørgsmål 2 kontra 3.

Og med spørgsmål 4: ved I med 100% sikkerhed hvad der fik bygningen til at styrte ned? Det gør I vel ikke. Så der er vel reelt kun ét korrekt svar til det spørgsmål: "Ved ikke".

Skalaen ved spørgsmål 5 vender forkert - det bliver mere og mere op igennem tallene, for derefter i den sidste valgmulighed at lande på nul.

Jeg håber da I kan bruge mit svar også, men jeg har svært ved at se til hvad smiley

• kennet B
    kennet B Tilmeldt:
    sep 2014

#6   25. nov 2014 Angående flere wtc's - Der findes kun et center som er blevet fløjet ind i..

Angående spørgsmål 4 - Der foreligger en officiel forklaring på hvad der fik bygning 7, som er omdrejningspunktet, til at styrte sammen..

Det jeg egentlig allerhelst vil vide er om folk generelt har hørt om bygning 7 eller ej. Denne bygning var en 47-etager høj stålkonstruktion, som kollapsede nærmest ud af det blå. Problemet er at denne begivenhed druknede fuldstændig i kølvandet på de to store bygninger, og langt størstedelen har aldrig hørt om den, da den ingen omtale har fået i medierne, foruden Jane Sandley, som "kom til" at sige at den var styrtet en halv time før den rent faktisk kollapsede.

Jeg kan godt se problemet i at hvis man ikke kender bygning 7, så kan man ikke svare på hvorfor den styrtede, det var min fejl, men spørgsmålet er dog lige til at springe over.

• #7   25. nov 2014 Done, og tag du så bare din sølvpapirshat på igen

• kennet B
    kennet B Tilmeldt:
    sep 2014

#8   25. nov 2014 Jesper - Nogle vil jo mene at det er dig der skal tage den på igen. Min opgave er heldigvis at forholde mig objektivt i denne opgave. smiley

• #9   26. nov 2014 Nu du siger det kan jeg godt huske at have set et program om en "glemt" bygning der pludselig styrtede samme..

• #10   26. nov 2014 Nåååårh det er det WTC nogen fløj ind i, jamen det kunne i jo bare have skrevet i den manglende introduktion smiley
    Min pointe var netop at der findes flere og det fremgik ikke direkte at der blev spurgt ind til det WTC som terrorister fløj ind i.

Jeg kender godt til bygning 7 og må da sige at der umiddelbart er sket nogle mærkværdige hændelser i den sag.
    Jeg undrede mig bare over spørgsmålet da jeg læste det og blev meget i tvivl om hvad jeg skulle svare. For ønskede i det jeg troede der var sket eller det jeg har fået fortalt som den officielle forklaring? Det kunne jo være du ville undersøge hvilken "officiel" forklaring folk havde hørt om bygning 7 for at finde ud af om forklaringen er kommet ud til folk. Og det er jo en helt anden undersøgelse som også kunne være relevant, MEN det afhænger af hvad du gerne vil finde ud af og derfor må du være mere præcis med den slags spørgsmål, så udfylderen ikke er i tvivl om hvilken information i ønsker.

Jeg håber du kan læse mine indlæg som konstruktiv kritik. For det er kun ment som en hjælp, så du i fremtiden er mere opmærksom på disse ting hvis du laver et spørgeskema smiley

• #11   28. nov 2014 Tror der er noget lusk ved det hele... Var derovre & se ground zero tilbage i 2005 smiley

Kommentér på:
SSO opgave.

Annonce