694 visninger
|
Oprettet:
SSO opgave. {{forumTopicSubject}}
Hej MC-galleri.
Jeg skal til at skrive en stor opgave i forbindelse med min uddannelse, og derfor vil det være en stor hjælp hvis i kunne besvare 5 hurtige spørgsmål om World Trade Center.
På forhånd tak.
Mvh Kennet.
https://da.surveymonkey.com/s/BCV8RDB
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 61 Svar: 377
okt 2013
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 1.307
sep 2014
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 17
mar 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 108
I burde derfor have en kort introduktion, hvor man blev introduceret til det WTC i spørger ind til, så alle der udfylder skemaet ved hvad der foregår.
Spørgsmål 2 virker også lidt overflødigt i forhold til spørgsmål 3 som jeg fornemmer er det i rent faktisk vil vide noget om?!
Så spørges der i spørgsmål 4: "Hvad fik denne store bygning til at styrte sammen?
For at være ærlig så ved jeg det ikke, og jeg tror der er meget få af dem som udfylder jeres spørgeskema der ved det.
Jeg er også forvirret omkring hvad i rent faktisk gerne vil vide: Er det hvad jeg tror der skete, eller er det den officielle forklaring som jeg er blevet fortalt i gerne vil høre?
Jeg ved det kan være svært at lave denne slags spørgeskemaer, for man sidder ofte i sin egen lille kuppel og tror at alle ved det samme som man selv gør, det kan let føre til spørgsmål udefrakommende personer kan finde lidt mærkværdige.
Men held og lykke med opgaven, håber i kan bruge mine kommentarer til noget og ikke tager det alt for ilde
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.115
Hvad nu hvis man reelt aldrig har hørt om WTC 7 (spørgsmål 3) og kommer til til, at skimme første linje i spørgsmål 4 - hvad skal jeg så svare? Har jeg hørt om WTC 7 eller ej - tjah? Det samme med spørgsmål 2 kontra 3.
Og med spørgsmål 4: ved I med 100% sikkerhed hvad der fik bygningen til at styrte ned? Det gør I vel ikke. Så der er vel reelt kun ét korrekt svar til det spørgsmål: "Ved ikke".
Skalaen ved spørgsmål 5 vender forkert - det bliver mere og mere op igennem tallene, for derefter i den sidste valgmulighed at lande på nul.
Jeg håber da I kan bruge mit svar også, men jeg har svært ved at se til hvad
sep 2014
Angående spørgsmål 4 - Der foreligger en officiel forklaring på hvad der fik bygning 7, som er omdrejningspunktet, til at styrte sammen..
Det jeg egentlig allerhelst vil vide er om folk generelt har hørt om bygning 7 eller ej. Denne bygning var en 47-etager høj stålkonstruktion, som kollapsede nærmest ud af det blå. Problemet er at denne begivenhed druknede fuldstændig i kølvandet på de to store bygninger, og langt størstedelen har aldrig hørt om den, da den ingen omtale har fået i medierne, foruden Jane Sandley, som "kom til" at sige at den var styrtet en halv time før den rent faktisk kollapsede.
Jeg kan godt se problemet i at hvis man ikke kender bygning 7, så kan man ikke svare på hvorfor den styrtede, det var min fejl, men spørgsmålet er dog lige til at springe over.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
sep 2014
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.276
mar 2014
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 108
Min pointe var netop at der findes flere og det fremgik ikke direkte at der blev spurgt ind til det WTC som terrorister fløj ind i.
Jeg kender godt til bygning 7 og må da sige at der umiddelbart er sket nogle mærkværdige hændelser i den sag.
Jeg undrede mig bare over spørgsmålet da jeg læste det og blev meget i tvivl om hvad jeg skulle svare. For ønskede i det jeg troede der var sket eller det jeg har fået fortalt som den officielle forklaring? Det kunne jo være du ville undersøge hvilken "officiel" forklaring folk havde hørt om bygning 7 for at finde ud af om forklaringen er kommet ud til folk. Og det er jo en helt anden undersøgelse som også kunne være relevant, MEN det afhænger af hvad du gerne vil finde ud af og derfor må du være mere præcis med den slags spørgsmål, så udfylderen ikke er i tvivl om hvilken information i ønsker.
Jeg håber du kan læse mine indlæg som konstruktiv kritik. For det er kun ment som en hjælp, så du i fremtiden er mere opmærksom på disse ting hvis du laver et spørgeskema
okt 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 297
SSO opgave.