{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Målløs over Bauhaus {{forumTopicSubject}}

Jeg købte for over et år siden en skydelærer i Bauhaus.
Den er ikke blevet brugt voldsomt meget, og for nylig brugte jeg dybdemålet for første gang. Jeg undrede mig over måle resultatet, enten målte den, eller jeg forkert. Det viste sig der var brækket lidt af spidsen. Jeg tog den derfor med ud i Bauhaus.

Imens jeg får mine penge retur, siger den ene ekspedient til den anden. "Tror du vi kan finde kan finde en indpakning til den, så kan den komme ned på hylden igen"

Han havde åbenbart ikke et problem i at sælge defekt og brugt værktøj, som nyt smiley

Jeg gør mine indkøb andre steder nu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Målløs over Bauhaus
  • #2   4. dec 2014 Det kunne også være den anden ekspedient ikke vidste den var i stykker. Så er det da også bedre at sælge den igen, end at smide den ud.
    Jeg synes da det er flot de overhovedet bytter efter et år.

• #3   4. dec 2014 Er enig med simon og tænkte det samme inden jeg læste hva han skrev..

• #4   4. dec 2014 James B - Du har ret, overskriften skulle hedde, "Målløs over ekspedient i Bauhaus ". Men derfor gør jeg nok stadig min indkøb i anden butik.

Simon - Den 1. ekspedient havde ringet efter ekspedient 2. Han skulle have forstand på det. Det var ekspedient 2 der sagde det til 1. De var begge klar over den var defekt.
    Jeg brokker mig ikke over at de byttede den. Jeg tog bare der ud for at vise dem problem stillingen, de foreslå en løsning og jeg takkede ja. Derfor kan jeg stadig ikke forstå kommentaren smiley

• #5   4. dec 2014 Jeg har altid kun oplevet god service hos Bauhaus i Odense, så der har jeg ingen kvaler ved at handle.

• #6   4. dec 2014 Jeg bruger tit deres pris garanti smiley

• #7   5. dec 2014 Kan jeg godt forstå du er, men mange steder gør det der,,,, og går den så går den.....

• #8   5. dec 2014 Jeg tror/håber bare din ekspedient var en særling... Jeg har selv haft en butik og ingen normalt tænkende leder eller ansat vil lægge en defekt vare tilbage på hylden, for det giver bare en ny (muligvis sur) kunde der kommer retur med varen og det koster spild af arbejdstid igen når varen skal tages retur igen-igen.

• #9   5. dec 2014 De tager da bare pis på dig for at se hvordan du reagerede ....længere er den da ik....du på tv smiley

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #10   5. dec 2014 Højst sandsynligt var det to "yngre" ansatte, og skydelæreren så nok ikke ødelagt ud, overhovedet. De fleste der leger med skydelærere passer på dem.

• #11   6. dec 2014 tror bare du skal være glad for at de byttede noget du har købt for over et år siden .. Ellers syntes jeg nu de plejer at levere fin service og fornuftig kvalitet I forhold til prisen .. smiley

Kommentér på:
Målløs over Bauhaus

Annonce