1.064 visninger
|
Oprettet:
Målløs over Bauhaus {{forumTopicSubject}}
Jeg købte for over et år siden en skydelærer i Bauhaus.
Den er ikke blevet brugt voldsomt meget, og for nylig brugte jeg dybdemålet for første gang. Jeg undrede mig over måle resultatet, enten målte den, eller jeg forkert. Det viste sig der var brækket lidt af spidsen. Jeg tog den derfor med ud i Bauhaus.
Imens jeg får mine penge retur, siger den ene ekspedient til den anden. "Tror du vi kan finde kan finde en indpakning til den, så kan den komme ned på hylden igen"
Han havde åbenbart ikke et problem i at sælge defekt og brugt værktøj, som nyt
Jeg gør mine indkøb andre steder nu.
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.402
Jeg synes da det er flot de overhovedet bytter efter et år.
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 809
maj 2010
Følger: 14 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 554
Simon - Den 1. ekspedient havde ringet efter ekspedient 2. Han skulle have forstand på det. Det var ekspedient 2 der sagde det til 1. De var begge klar over den var defekt.
Jeg brokker mig ikke over at de byttede den. Jeg tog bare der ud for at vise dem problem stillingen, de foreslå en løsning og jeg takkede ja. Derfor kan jeg stadig ikke forstå kommentaren
nov 2006
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 653
apr 2007
Følger: 2 MC-er: 1 Emner: 12 Svar: 141
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.331
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.032
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 500
maj 2007
Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 24 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 1.484
Målløs over Bauhaus