680 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

El cykler El cykler

Hej

Min Kone kunne godt tænke sig en el-cykel, men vi vil ikke gi en formue for en, og jeg ved MØJ lidt om det skidt.

Det er ikke en der kommer til at køre sørligt mange km om ugen.

Er der nogle der ved om det her er en ok af slagsen, vel og mærke til prisen

http://nkcykler.dk/v4/cykler/el-cykler/28-gazelle-orange-pure-innergy-el-cykel-dame-52c753ede658e-detail

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Havehjælp 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  El cykler
  • #1   20. dec 2014 Det ligner sgu en Sjåpperudgave af den Zero der tit reklameres for herinde smiley

• #2   20. dec 2014 haha....meget muligt :)....synes nu faktisk den Zero er fed

• bent h
    bent h Tilmeldt:
    aug 2005

Følger: 2 Emner: 4 Svar: 15
    #3   20. dec 2014 Min kone købte en for et par år siden og den var helt fantastisk, så længe det varede. Forvent en del reparationer efter et års tid hvis den bruges dagligt, min kone kørte ca 25 km. om dagen. Efter klage ved forbrugerråd som vi tabte, smed jeg lortet ud og så var jeg glad igen og 13000 kr fattigere.

• #4   20. dec 2014 jamen du har da 2 års reklamations ret, så det burde det vel gå under....

hvad var det for et mærke

• #5   21. dec 2014 Jeg købte et gør det selv kit i sverige og lavede min mors cykel om til en el cykel. Hun har haft den i snart 3 år og det eneste der har været i stykker var noget beslag på batteriet som vi fik byttet.
    Og hun kører 12-13km på den hver dag.
    Kan klart anbefale det, kostede så vidt jeg husker ca 5000-6000kr hos ecoride.

• #6   21. dec 2014 Gazelle er fin cykel. vil bare anbefalde dig få købt et bedre batteri til. der er altid reps med hensyn til cykler jo. bremser, dæk og kabler selvfølgelig. men vil sige hun skal gå ud og prøve nogen forskellige hos forhandlere. få noget med en bosch motor som sidder ved krankboksen. end dem som sidder i forhjul. hun får en bedre cykel at styrer og der er ingen problemer med bosch

• #7   21. dec 2014 Jeg mener kontant tog sagen op med elcykler for noget tid siden, deres største problem var holdbarhed på batteriet, såvidt jeg husker. Så kan man sikre sig at batteriet er en ordentlig kvalitet, er det nok værd at betale lidt ekstra for.

• #8   21. dec 2014 Både konen og mig har El cykler, og det er en superfed opfindelse.
    Vores er Winther cykler, og hvad jeg fandt frem til da vi købte dem, var at motorsystemet der virker, det er Pro-Movec.
    De fremstiller El-cykler der er beregnet til det danske klima, og det gør uden tvivl en forskel.
    Vores er nu 3 år gamle, og de kører bare derud af.

Ang. batteri, så er vores som sagt 3 år gamle, og de holder stadig strøm ligesom da de var nye.
    I sommers kørte jeg 45 km. samme dag på en opladning, og der var stadig strøm da jeg kom hjem.

Mit råd vil være, køb noget ordentlig når du skal til det.
    Det koster lidt mere, men fornøjelsen er bare det større, og udgifterne på en "Kina" model kan snart overstige differencen.

Nu kan jeg se at du bor i Struer, så prøv evt. at tage en tur ud til Sørvad Cykler og få en snak med Kurt.
    Han er nok den i området som ved mest om El cykler, og har en del forskellige modeller smiley

Kommentér på:
El cykler

Annonce