1.613 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

jule mysterie hos min far :o jule mysterie hos min far :o

Kære venner. Jeg har brug for jeres hjælp til at løse et jule-mysterie.
Min kære far havde d. 24/12 været ude i hans garage om middagen, uden problemer. 2 timer efter, skal han derud igen, og kan ikke åbne døren derind til.
Den er blokeret! Det får han skubbet til side, og ser der ligger en kæmpe bunke sten, med noget meget fint sand ovenpå.
Der er 1 1/2 trillebørs læs Ca. De er samme størrelse, og de er ikke beskidte. Der er cement guld, og garage porten er gået i stykker, så den kan ikke åbne. Det er kun omkring bunken der er spor derfra. Ingen grusspor nogle steder.
Vi har været rundt og lede efter huller i muren der måske kunne være kommet et dyr ind igennem og samle tingene der...
Men hvordan fanden skulle det få grus ind? Og her er virkelig mange kilo. Og hvis det er en person, hvordan har vedkommende så kunne blokere døren med stenene og så komme ud?
Jeg fatter det simpelthen ikke. Det er sku for mærkeligt. Vi har måtte konkludere det er omkring 100 nisser der har været på arbejde, for lige umiddelbart er der ingen anden forklaring.
Har i nogle ideer til hvad det kunne have været? Findes der små dyr der samler rene sten og sand i bunker?
Virkelig virkelig virkelig mærkeligt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jule mysterie hos min far :o
Kommentér på:
jule mysterie hos min far :o

Annonce