{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Rejseideer til Asien ? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at tage til Asien i påsken, jeg har prøvet Thailand, Singapore og Malaysia, og nu overvejer jeg Vietnam men andre anbefalinger modtages gerne smiley

rejsen bliver med min bedre halvdel og vores 2 sønner på 1, og 3 år så det skal være familievenligt men ikke all inclusive, nogle der har været i Vietnam og kan anbefale nogle feriesteder samt hjemmesider hvor man kan bestille fra til rimelige priser.

pft smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rejseideer til Asien ?
  • #1   8. jan 2015 Har ikke selv været der men har to venner som lige er kommet hjem derfra og de anbefalede det varmt

• #2   8. jan 2015 Ja har også hørt gode ting om det, men kender ikke nogle specifikke byer/steder hvor det ville være oplagt at tage til med unger.

• #3   8. jan 2015 Ikke lige asien men tæt på smiley Goa indien er fint, billig mad og nemt og give børn en på oplever.

• #4   8. jan 2015 Hvad med Burma. De har næsten lige åbnet op for turister, så er der en god chance for ikke at vade i andre turister

• #5   8. jan 2015 Hvis du vil opleve noget anderledes og ikke vil rende ind i hvide turister hele tiden så er Kina også et bud. Jeg var i Beijing med damen i en uge sidste efterår på en 3 måneders rejse og må sige at det nok var den uge hvor vi oplevede flest mærkelige ting (på både godt og ondt). Deres kultur og måde at opføre sig på er meget anderledes, men vores tur til muren står stadig blandt de tre bedste oplevelser på hele rejsen (sådan noget er selvfølgelig lidt afhængigt af vejret på dagen og andre faktorer).
    At tage til Beijing er godt nok ikke nogen slap af ferie, men hvis man vil opleve noget anderledes og autentisk er det sjovt smiley

Men er det for at slappe af og ligge på en strand i vil af sted så er Beijing nok ikke så oplagt.

• #6   8. jan 2015 Burma lyder spændende, og det gør Kina også, min bedste ven bor der pt. men i netop Kina tror jeg man skal have meget mere tid og så helst rejse uden børn.

Indian har aldrig tiltalt mig men kan være man skulle undersøge det nærmere.

Vil i hvert fald også lige undersøge Burma

• #7   8. jan 2015 #4 har du været i Burma ??

• #8   8. jan 2015 min søster var i hanoi og synes maden var forfærdelig, byen var grim og underholdningskulturen en dårlig kopi af en dårlig kinakopi af resten af verden.
    Det er selvfølgelig charmerende nok på sin egen måde, men vietnamesiske byer er ikke optimale for par med børn.
    De klipper/øer der ligger ud for østkysten nordpå skulle være værd at opleve 3 gange.
    en som barn en som forælder og en som pensionist.
    Jeg regner dog kun med at besøge vietnam en enkelt gang, og det for at købe en knallert og køre landet igennem på 3-4 uger.
    Jeg kan godt lide deres trafikkultur smiley

Hvad er jeres kriterier? (ro/action/mad/varme/badning/seværdigheder/kultur/forlyster/shopping/betheredothat)

• #9   8. jan 2015 Mirza -> Nej desværre. Det kommer jeg forhåbentlig, men jeg har bare hørt mange gode ting om det. Især at det stadig er "nyt" og ikke for turistpræget.

• #10   8. jan 2015 #8 uanset rejsedestination så må det gerne være tæt på de lokale, gider ikke en resort som er isoleret fra kulturen og folket, men det skal dog være i nærheden af en strand og så må der gerne være noget historisk at opleve men også mulighed for at leje jetski, mc osv, altså ganske alm badeferie uden for meget badning hehe.

#9 det altid godt uden for mange turister smiley

Kommentér på:
Rejseideer til Asien ?

Annonce