{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.510 visninger | Oprettet:

for sen indberetning af løn til ansat {{forumTopicSubject}}

prøver og begå mig på skat eindkomst...
Jeg har lavet en for sen indberetning på danløn og skal nu tilbagefører denne lønperiode på eindkomst så han ikke har 2 lønindberetninger i samme måned.... men fatter minus af eindkomst, så håber nogle her inde måske kan lede mig på rette vej....
når jeg er på eindkomst skal man så finde den indbretning der er lavet for sen og vælge tilbagefør.... eller hvordan... nogle kloge hoveder herinde....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  for sen indberetning af løn til ansat
  • #1   10. jan 2015 Hej

Når du er logget på skat.dk vælger du:

1) ansatte
    2) e-indkomst
    3) indberette/forespørge på e-indkomst
    4) forespørg/kopier/tilbagefør indberetninger
    5) vælg indberetningsperiode, som vel er december 2014!?
    6) indtast den ansattes person nr.
    7) tryk søg

Så kommer de indberetninger op du har lavet på den ansatte, på en liste nederst. Marker cirklen under "tilbagefør/kopier/vis ud for den indberetning du vil tilbagefører og klik derefter på knappen "tilbagefør" lige oppe over - og bekræft.

Så burde den være i vinkel.

Mvh
    Lars

• #2   10. jan 2015 når jeg klikker på tilbagefør kan jeg jo ikke vælge nogen måned den skal tilbageføre til...

• #3   11. jan 2015 Jeg er ikke sikker, men jeg vil formode at hvis man tilbageføre en løn der er angivet med perioden 011214-311214, så tilbagefører den i den samme periode.

Men måske jeg ikke har forstået dit spørgsmål korrekt!?

• #4   11. jan 2015 Jeg har fået indberettet lønnen for sen via danløn så hans løn er gået ind som tjent i december men skulle være gået ind som november løn. Så lige nu har han 2 "løninger" i december. Så den ene skulle jo gerne annulleres eller rykkes over til november...

Kommentér på:
for sen indberetning af løn til ansat

Annonce