895 visninger
|
Oprettet:
kender i det , kaffe og et nyt keyboard {{forumTopicSubject}}
fame ikke smart at tørre sit bord og skriveunderlag af , når der stå en stor kop kaffe lige op af det nye keyboard og mus, skulp skulp og en halv kop kaffe ud over det,
musen gik heldigvis fri,
og taster turet er nu tørret og virker fint, men damme det er noget tis.
:)
mvh
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
sikke noget pis.
mvh
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Men bare bogstaverne r-a-p-t-e virker
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
Det kan der værer noget om,
det er meget vigtige bokstaver .
griner .
mvh
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
feb 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 49
kender i det , kaffe og et nyt keyboard