Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålet mc scooter i 8200
  • #1   17. feb 2015 Min scooter forsvandt også i nat..:-/ fandt den dog i en park her til aften med smadret tændingslås...

Overvågning bliver bestilt snarest..

Er sq ligeglad med min scooter, men det skvat der nappede den skal sq føle min smerte...

Føler med dig..

• #2   17. feb 2015 århus smiley ...

• #3   17. feb 2015 forpulet tyve svin .

• #4   17. feb 2015 ville en bremseskivelås med alarm i have reddet dagen?
    er den hurtig nok at sætte på til at i aldrig vil skippe i dovenskab igen?
    er 199 i thansen, evt med fri fragt, noget man gider prøve af?
    http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/laase-og-alarmer/skivebremselaas/skivebremselaas-med-alarm-6-mm/n1388158447/pn-1795674502/
    Måske hvis jeg giver den "2 år på københavns vestegn" kvalitetsstemplet smiley
    Har stadig de ekstra batterier der fulgte med i pakken liggende, dem bør jeg nok snart sætte i.

• #5   17. feb 2015 den lås kan slås af med en god hammer... jeg vil sq heller give 800 ekstra for noget der virker... abus decto

• #6   17. feb 2015 Like a boss, den mc scooter kører nok rundt uden lys og spejle men ellers nogenlunde intakt et stykke tid ude i gjellerup

se evt den video her med ham roadified, så vidt jeg husker kører han rundt nogen steder som er værd at lede, et sted hvor de dumper stjålne køretøjer også.
    https://www.youtube.com/watch?v=58ibXDTF0VU

Men succesraten er ikke så høj in my experience, så er du allerede frustreret gør det nok ikke det hele bedre at tage derud på visit.

Anyway, ønsker jer held og lykke med det.

• #7   17. feb 2015 Elias

tja, og bryder man ind i en garage så har man allerede larmet og er ok forberedt.
    Den vil stadig skrige indtil de evt stopper den op i røven el. lign.

Den abus detecto ser rigtig godt ud.

Den ville jeg lade en 200000 kr mc stå låst med i århus c i dagslys.
    En scooter ville jeg lade stå natten over i gjellerup parken med den på.

Med en garage at stille køretøjerne i herhjemme, som er inden for hørevidde af hvor jeg opholder mig, er jeg tryg nok ved den billige lås.
    Jeg tør også godt parkere natten over i ghetto'er, og flere nætter i træk i normale områder hvis jeg giver geden garage på.

Men får jeg noget dyrere (over 20k), noget der er mere populært at stjæle eller åfr jeg behov for at parkere mere risikabelt (sted og tid) så vil jeg nok også synes den er uegnet til opgaven.

• #8   17. feb 2015 Jeg havde masser af vanvittige låse til at ligge lige ved siden af....

• #9   17. feb 2015 så en film med en masse forskellige kædelåse en lagde op herinde. Mener kun der var en som holdt det de lovede. resten tog omkring 1 minut eller sådan at få op.
    Jeg overvejer selv at få en med alarm, den skal bare larme. Hvis en sirene lyd på 140 db går i gang, mon så ikke de hellere vil finde en anden?

• #10   17. feb 2015 Ulåst i Århus.... Det kalder vi selvforskyldt på Mols smiley

• #11   17. feb 2015 #9
    det er også det jeg tænker.
    140db er måske nok i den ekstremt kraftfulde ende af skalaen.
    130 er en god lille rockkoncert smiley
    Alt over 110db er øredøvende larm, især i et lille skur, en kælder eller bare op ad en mur.

Ikke så længe efter jeg købte den billige stod jeg og prøvede at låse den op med forkert nøgle i en cykelkælder.
    Efter 10 sekunder (tror jeg) der føltes som 20 sekunder smed jeg nøglerne på gulvet og gik ud af kælderen med med sammenknebne øjne og hænderne på hovedet. In other words, det gør nas.

• #12   17. feb 2015 Like a boss
    Hvis ikke man har noget der tager under 2 sekunder at låse med, så vil jeg mene man mangler en type lås smiley

Jeg kan kun forestille mig du har en ok skivelås liggende.
    Just saying smiley en ting er power men ease of use er også vigtig. Så man gider bruge den hver gang.

• #13   18. feb 2015 Jeg har Alle slags låse og 2 stk detecto 8000 samt bøjlelåse. sygt sygt dumt.

update. de kom forbi igen og ville stjæle igen mens jeg var der. politiet kom 1 minut for sent. det var to ghettojallaer på min egen scooter.

bittert.

Hvis jeg ikke havde været der havde de sikkert bøffet hele lortet.
    Nogle gange gad man godt at være en stor randersgut der lige kunne løbe hen og give dem en flyveskalde i stedet for alt bureaukratiet smiley

• #14   18. feb 2015 Fuck hvor er jeg glad for jeg ikke længere bør i Århus.

• #15   18. feb 2015 Kunne heller aldrig drømme om at flytte til den muhammedanner/perker by smiley

Hvad gør du så nu, så de ikke kommer forbi en 3. gang?

• #16   18. feb 2015 venter på dem med jagtgeværet smiley

Kommentér på:
Stjålet mc scooter i 8200

Annonce