{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Top Gears fremtid?
  • #1   25. mar 2015 No more top gear. Han bar hele udsendelsen

  • #2   25. mar 2015 Mon ikke programmet levere videre under en anden fane.

  • #3   25. mar 2015 Gider ikke se det uden ham.
    Topgear har foer eksisteret uden Jeremy, men det er Jeremy og hovedproduceren der er gode venner som har bygget Top Gear op til det det er nu. Tvivler paa det kan fortsaette med samme popularitet.

    Jeg ved de skulle genforhandle kontrakten meget snart saa jeg haaber at Richard og James siger NEJ til at fortsaette og at det saa fortsaetter paa en anden kanal med et lignende program. Det var et af de bedste TV programmer og selv folk der ikke gaar op i biler kan have det sjovt.

    Man kan ogsaa haabe at hvis de starter paa en ny TV station med et mindre budget kan de komme mere "Back to basics" synes programmet var bedre i gamle dage der budgettet ikke var saa hoejt og det hele ikke var scriptet.


  • Sigurd H
    Sigurd H Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 108
    #4   25. mar 2015 Programmet er bare ikke det samme uden Jeremy og de andre, bare kig på Top gear i USA og Australien.

    De 3 var helt fantastiske sammen, og programmet bliver aldrig det samme, hvis de ikke er sammen.

    Det bliver det nye "Two and a half men"


  • #5   25. mar 2015 James og Richard sagde jo nej til at fortsaette optagelserne til resten af denne saesson mens Jeremy var "Suspended" saa man kan haabe de ogsaa siger nej til at fortsaette showet nu hvor han er fyret.

  • #7   25. mar 2015 Han er da også en klaphat af rang - Clarkson - men ja, programmet bliver ikke det samme.

  • #8   25. mar 2015 det dør. smiley hc

  • #9   25. mar 2015 James har lige skrevet på facebook at han er blevet arbejdes løs...

    Mon ikke BBC vil malke den ok med eller uden værterne. Så er det bare om det bliver et hit. Og hvad der sker med de tre andre?


  • #10   25. mar 2015 Ærgerligt at det skulle ende på den måde. De 3 gutter er de eneste der nogensinde har formået at lave et ordenligt bil-program.

  • #11   25. mar 2015 Det er da over and out når de tre ikke er sammen længere :-(( ærgeligt.

  • #12   25. mar 2015 De 3 tosset har penge nok til at starte deres egen tv kanal.... Og de kan finde på det smiley

  • #13   25. mar 2015 Som nuværende format - det dør stille og roligt. Jeg tror ikke de to andre vil fortsætte eller få en ny Clarkson med. Og Clarkson ER Topgear på trods af hans særheder.

    Så jeg tror det stille og roligt bliver afviklet.

    At han ikke altid opfører sig korrekt er der ikke tvivl om, men englænderne er engang imellem SÅ puritanske, at det er til at brække sig over. Og nej, jeg mener ikke, at det er i orden at slå nogen.


  • #14   25. mar 2015 Top gear er ikke det samme uden Clarkson smiley

  • #15   25. mar 2015 TopGear uden Clarkson, er som dansk politik uden Glistrup - eller DR's lørdagsunderholdning uden Otto Leisner..

    Det dør lige så stille..


    Eller noget...
    smiley


  • #16   25. mar 2015 De får vel bare ham Stig fyren til at overtage værtsrollen. Vil da hellere se ham køre rundt på banen i 30 min end at se det åndssvage indøvede program. Det mangler da kun lige dåselatter og så vil det være fuldendt.

  • #18   25. mar 2015 Ja ved ikke hvad han hedder men ham hvid der øver fransk mens han kører. Han brænder igennem på skærmen : )

  • #19   25. mar 2015 På en måde er jeg glad for det er slut

    De fleste bliver hvad de ser, og programmet var grænsende til idiotisk selvsving.


    Det er da meget sjovt at finde ud af hvordan will smith opfører sig overfor clarkson og omvendt,
    og hvad omgangstider de kan sætte på banen.

    Det er da også meget interessant at se de nye hybridsuperbiler mod hinanden.


    Men "man erhvad man ser", og det er som om de fleste af seerne bliver ligeglade med "brugbare informationer", bilnyheder og motorcykler.
    Og så bliver det altså ualmindelig svært for andre programmer at etablere sig.

    Når seerne er så fordummede og vant til clarksons selvfede pøbeltække.

    Jeg har altid set med når topgear er udkommet, men det samme gælder for topgearUS og 5th gear.
    Og med årene er jeg blevet gladere og gladere for tanner foust og fifth gear formlen.

    Så det er muligt vi mister clarkson og BBC's epic optagelser.
    For en stund... Clarkson skal nok finde på noget og BBC helt sikkert også.
    Dog ikke foreløbig!

    Men så bliver vejen banet for noget bedre. Hurra.


  • #20   25. mar 2015 Jeg tror desværre The Stig er optaget af noget helt andet lige nu smiley

  • #21   25. mar 2015 VI kan hurtigt blive enige om at programmet aldrig bliver det samme igen.
    De har efter sigende, fundet en afløser. Han hedder Chris Evans og er også en bilgal tosse smiley



  • #22   25. mar 2015 Jay leno ville kunne fylde tomrummet.

  • #23   25. mar 2015 Ser ikke det lort pga Clarkson, kan ikke tage trykket af ham...

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.649
    #24   25. mar 2015 Chris Evans er ca lige så spændende som at se bambus der gror - hvor meget biltosse han end er.

    Clarkson har båret TopGear i mange år, så det er da ærgerligt det er slut med det samarbejde.

    Lad os se hvad der sker fremover.


  • #25   25. mar 2015 Er det i virkeligheden ikke snarere topgear der har båret clarkson?

    I hvilken anden sammenhæng ville han ellers have haft den succes.

    hvis og hvis kan være svært at bruge til noget i den virkelig verden.

    Men tvivler på et rekvisitfattigt "the Clarkson Show" ville få stor succes smiley


  • #26   25. mar 2015 May og Hammond er også blevet arbejdsløse. De sagde "Det er os alle, eller ingen af os". BBC ejer nok desværre navnet Top Gear, men de har jo formået at fucke alle andre versioner op ud over den engelske indtil i dag. De kune godt finde på at fortsætte Top Gear med nogle andre værter, men jeg og en helt masse andre skal i hvert fald ikke se det.

    Jeg er overbevist om at vi nok skal få noget mere af se til Clarkson, May og Hammond. Der er alt for mange penge i de tre navne til at lade det hele dø.


  • #27   26. mar 2015 Jeg har set Top Gear som noget af det bedste underholdning, men jeg vælger at se positivt på det.
    Der er helt sikkert både engelske og amerikanske produktionsselskaber, der står på spring med gode tilbud til trioen, så måske kommer der et friskt program ud af det.


  • #28   26. mar 2015 Top Gear er intet værd uden Clarkson. Man kan håbe at de to andre siger op og at alle tre skriver under hos et andet TV selskab og forsætter under et andet navn.

  • #29   26. mar 2015 #28 De har sagt op

  • #30   26. mar 2015 Super smiley

Kommentér på:
Top Gears fremtid?

Annonce