1.106 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Drengerøve:-)) Drengerøve:-))

Hvorfor møder man altid Brian evigræs og Johnny betonfod når man er ude og Cruise og hvorfor er det at de altid tror man vil ræse bare fordi man kører på 2 hjul...Som om de overhovedet tror de har en chance i deres lille polo hvis man åbnede for dyret...de er sgu da til grin..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drengerøve:-))
  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #1   28. mar 2015 Ok

• Kasper
    Kasper Tilmeldt:
    mar 2008

MC-er: 1 Svar: 19
    #2   28. mar 2015 Måske fordi de godt vil høre lyden på svinet smiley

• #3   28. mar 2015 Skal være ærlig og indrømme af det tit sker af jeg i lyskryds ( 2 vejbaner )

Godt kan finde på af kører om "kap " med fine cykler i fruens Aygo .

Med det eneste formål af næsten hver eneste gang tænker motorcyklen - nu skal jeg fandme vise ham smiley

Også får jeg hørt den rare lyd af maskinen smiley

• #5   28. mar 2015 Fordi nu har de pralet med at deres gamle golf 2 er hurtigere end alt andet i byen - også MCer. Og når de så ikke kan følge med, så er der altid alverdens ting galt lige den dag....
    Det er i hvert fald mit bud

• #6   28. mar 2015 Jeg må indrømme, jeg more mig MEGET over. At tage motorcykler i Lyskryds til Lyskryds i min Volvo smiley
    Der er dælme ikke mange, der forventer en S60'er der går, 0-100 på under 6 sek

• #7   28. mar 2015 Vend om og kør den anden retning - De Er Gale!!!

• #8   28. mar 2015 er snart blevet for gammel til det lader dem køre gider ikke spilde kræfter på det , ved jeg kan det er nok smiley

• #9   28. mar 2015 I slutningen af sidste sæson standsede jeg i venstre vejbane på roskildevej/herstedvestervej krydset, og en Ferrari F430 træk op på siden af mig i højre vejbane. Manden kigger op på mig og giver et "nik" med hovedet fremad. Der bliver grønt og bilen får, efter min mening, alt hvad den kan trække over krydset, men nogle hundrede meter længere nede af vejen, står der en politimand og måler hastighed. Måske "skød" han kun på bilen for at få en hastighed, for jeg blev ikke stoppet - men det gjorde ham i Ferrari'en. Efter den dag har jeg taget dem som vil køre "dør ræs" med et gran salt. Jeg skal i hvert fald ikke miste mit kort bare fordi mit ego fortæller mig at jeg godt kan vinde smiley

• #10   28. mar 2015 Det må egentlig være træls når 4 hjul ikke engang er nok til at levere kræfterne til asfalten: https://www.youtube.com/watch?v=dElFiQcLsp8

• #12   28. mar 2015 syntes det er fedt nok, når nogle i bil, lige vil se hvor hurtig / eller langsom, deres bil er i forhold til en mc, jeg køre gerne fra dem, hvis de har lyst, har nu aldrig mødt en bil der kunne følge med. hc

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #13   28. mar 2015 Prøvede lidt lignende da jeg tog kortet. Vi kom kørende ind ad Frederikssundsvejen. Også holder der en politibil i højre vognbane, hvor min kørelærer beder os om at trække ud i venstre vognbane, da han mente vi var hurtigere end sådan en Mondeo.
    Det var vi..

• Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #14   28. mar 2015 Jeg kan da også finde på det i min Lupo 3L.
    Det er da bare for at hører maskinerne synge.

Det er da ikke noget at blive sur over. Bare fis og ballade.

• #15   28. mar 2015 Er skam ikke noget jeg bliver sur over det er bare sjovt at det kun er når jeg kører MC jeg møder dem:-)

• Joakim M
    Joakim M Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 6 Emner: 3 Svar: 82
    #16   28. mar 2015 Ja det er rigtig nok.
    Jeg har nu været heldig et par gange da jeg kørte BMW at jeg mødte nogle andre billigster som var friske.

• #17   28. mar 2015 Hvis du overhovedet opdager de køre polo, så køre du jo kværn som en kælling !

Mvh Brian smiley

• #18   28. mar 2015 Grineren kommentar Brian...nu føler jeg ikke altid at der er grund til at vride håndtaget i bund:-)

• #19   29. mar 2015 Jeg har endnu ikke fundet en bil som var værd at køre om kap med på min suzi.

Dog har jeg haft adskillige spændende kapløb på den på billedet smiley

Og så endda helt uden at overskride fartgrænserne!

profilbillede
  • #21   29. mar 2015 jeg tror måske selv jeg er kommet til at ligge op til det og så nøjes med halv gas fra start når di så tror de har en chance åbner jeg helt

• #22   29. mar 2015 man Cruise da heller ikke når man køre cbr 600. så racer man da smiley mvh hc

• #23   29. mar 2015 Til tider Hc ja men først når de nye dæk kommer på;-)

• #25   29. mar 2015 jeg tabet til en a7 quattro i dag.. smiley

men det egentlig fordi han havde større klodser end mig..

• #26   29. mar 2015 Man skal sateme også være i det rigtige gear når det er en Tesla der byder op til dans.........damn den er hurtig mellem lyskrydsene smiley

• #27   29. mar 2015 ja også ved den... smiley

Kommentér på:
Drengerøve:-))

Annonce