{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
686 visninger | Oprettet:

børn og senge tid. {{forumTopicSubject}}

Hej
er der nogle af jer der har børn der kan give et svar på dette .

i weekend og ferie, hvad tid er så en rimelig tid at en 9 årig går til ro og sover,
hvad siger i .

mvh

ps .
sidder og taler med en dele far, der så ikke er enig med hans x om deres fælles barns senge tid.
he he
og jeg aner intet om dette ,da jeg ingen børn har.

smiley :)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  børn og senge tid.
  • #1   1. apr 2015 Når der er vasket op

• #2   1. apr 2015 lol lol .

er det ved 9 tiden . ?

• Christian W
    Christian W Tilmeldt:
    mar 2015

Følger: 3 Emner: 2 Svar: 90
    #3   1. apr 2015 Har en knægt på 9 år.
    Dagligdag (skole om morgenen) er det klokken 20.
    I weekenden eller ferier er det ca 22. Gør ikke det store hvis den bliver 22.30...
    Ved ikke hvad andre har af regler.

• #4   1. apr 2015 jeg synes det handler meget om , flere ting hvis barnet står op kl 7 uanset hvad er kl 9 max , men ellers vil jeg sige mellem 21og 22 men nogle børn får hurtigt ødelagt deres døgnrytme ,og så er det bedre at følge standarden .

• #5   1. apr 2015 Har selv haft den diskussion med min eks. og der er sikkert lige så mange meninger som der er forældre smiley Men min personlige holdning er at børn godt må komme senere i seng når det er weekend og ferie.
    Har en datter på 10, og i dagligdagen er det ved 21 tiden og i weekender/ferier er der næsten frit slag. Så længe det ikke ødelægger deres døgnrytme, og de er friske om morgen på hverdagene.

• #6   1. apr 2015 men ville være fantastisk hvis xer ikke blandede sig i i rytmer ved den anden (medmindre det har konsekvenser for dem selv)

• #7   1. apr 2015 Ja, det er meget forskelligt. Vores er som regel i seng ved 22 tiden i ferier og 20 tiden i hverdage. Som skrevet af andre afhænger det meget af hvordan deres rytme ellers er.

• #8   1. apr 2015 Som #3. smiley

• #9   1. apr 2015 Som flere allerede har nævnt kl. 20:00 på hverdage. Men jeg havde også to tvillingepiger som elskede at sove (hmm.. Noget må de jo så have arvet fra deres far), og blev den bare 20:15, så var de ved at skvatte i søvn.. Nu er de 14 og hopper i kassen ved 21:30 tiden senest

• #10   1. apr 2015 nu er jeg jo så ung at jeg husker nogenlunde mine sengetider i den alder

det var omkring kl 21 hverdage, og ja omkring de der 22:30 i weekenderne, det var altid på samme tid som mine forældre i weekenderne

• #11   2. apr 2015 Vi har haft det sådan at vi alle gik i seng kl ca 22 , så var hundene luftet og tænder børstet og så er det naturlig at alle sover , det gør de faktisk også nu da de er blevet 23 og 20 år , vi går i seng kl 22 og op frisk og udviklet kl 6,30 , de må sove det de vil i week enden om morgene men når de bliver skramlet med morgen maden kl 10 plejer de at dukke op , PS. Den store er flyttet hjemme fra og den lille gør det her til sommer , Fedt smiley

• #12   2. apr 2015 Noah på 3 næsten 4 gør klar ved 19.30 tiden og kl 20 skulle han ligge i sengen.
    I disse dage er han kommet i seng 21.30-22.00 for han bliver ved med at turnere mellem stue og soveværelse, stod op i morges kl 7 og sov idag kl 21.45, så jeg er spændt på hvad tid han er frisk i morgen tidlig.
    Normaltiden for ham er 20-07.00 + 1 time, jeg står op og kører ham i børnehave.

• #13   2. apr 2015 Har ikke selv børn, men min niece på 15, da hun var i den alder skulle hun i seng kl 20 og i weekender/ferier var det også næsten op til hende selv... Så længe det ikke ødelægger hendes døgnrytme, og er frisk mandag morgen. og i ferier, i sær i sommerferien har min søster gjort meget ud af, at lære hende at bruge en 3-5 dage på at komme tilbage til normale sengetider, og ikke sove til længer end kl 8-9 en 3-5 dage inden skolen starter igen.. så hun ikke sidder og sover på stolen den første uge efter en lange ferie. også har hun stadig sengetider, selv om hun er blevet 15, er det kl 23

• #14   2. apr 2015 jeg tror han kommer længst med at lade være med at tage den kamp med sin X. Der er rigeligt med andre kampe at tage. Så hold en god tone og bland sig uden om den slags i X-ens tid med børnene.

• #15   2. apr 2015 ...samme tidspunkt som i hverdagene smiley ved særlige lejligheder kan de godt være længere oppe hvis det tjener et formål.

• #16   2. apr 2015 siger tak for alle jeres input .

smiley smiley
    mvh

• #17   2. apr 2015 Sådan nogle møgunger skal bare holdes i gang....
    Når først han har pudset vinduerne. slået græsset, gravet haven og vasket bil og motorcykel, så går han ud som et lys lige efter aftensmaden... smiley

Kommentér på:
børn og senge tid.

Annonce