{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

bøde {{forumTopicSubject}}

fandens.
var jo ved at spænde kobling den dag og det lykkeds ikke. jeg ser kablet er flosset og bestiller et nyt, og får det hentet idag og husker selen til silkeborg.
har så fået det gamle af og montere det i forkert rækkefølge så jeg ikke kan få det på ved håndtaget. da jeg så har det sat det på og samlet det hele , har jeg glemt det der gummi cover til koblings håndtaget. skiller ad igen. får det samlet, sikkerheds splitten til koblingska blet knækker så denne gang, fandens.
jeg starter bilen for at ræse ud til min lokale mekaniker for at få en ny. kommet 10 meter og ser jeg har glemt at lukke bagaerummet da jeg har hørt musik. fandens. får det lukket og kører videre, da jeg runder hjørnet i byen står der 3 mc betjente, og FANDENS jeg har glemt selen, prøver febrislk at få den på men den låser. og de ser det . fandens bliver rykket ind og kassere en bøde. 500 kr for min lille spilt. SÅ HUSK SELEN, GO WEEKEND

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bøde
Kommentér på:
bøde

Annonce